Hoe zorg ik ervoor dat hij me leuk vindt?!

Hi babes,

Enkele dagen geleden zag ik een briefje bij men fiets met de vraag of ik naar een 7 tal nummers wilde sturen. Ik wist dat dit van een groepje jongens kwam dat een beetje verderop had gezeten toen ik aankwam.
Ik heb ze dus allemaal gestuurd en ben er achter gekomen dat er 1tje me
Wel erg aanspreekt, we noemen hem voor het gemak even Plant.

Dus ik hem gevraagd achter zen naam, en hij vroeg mijn naam en toen voegde ie me toe op Facebook. Ik dus best wel blij. Hij is single en hij is 16, ik ben 15. Ik heb hem al 2 keer gestuurd (het gesprek begonnen) met Hey. Hij antwoord wel altijd en hij is ook lief en soms steld hij ook vragen. Hij lijkt dus ook best geïnteresseerd. Maar uit zichzelf begint hij nooit een gesprek. Ik heb hem wel in een snelle actie gezien, maar dat was maar enkele seconden. Blijkbaar zit hij op een school die op 5 min. Wandelen zit van mijn school. Dus ik wil heel graag met hem afspreken maar dat gaat niet voordat hij ook eens wat contact met me zoekt. Gisteren zijn ik dus slaapwel op Facebook, maar dat had ie niet gezien. Dus deze ochtend stuurt ie terug van ‘Hahaha, ooh sorry, goede morgen’. Dus ik stuur terug ‘vr jou ook’ maar sindsdien heb ik hem kiet meer gehoord. Ik kan toch niet weer een gesprek starten?! Hij stuurt niet snel terug (hij heeft het dan ook wel niet gezien) en onze gesprekken duren niet lang want hij moet leren.

Dus wat moet ik doen? :confused:

Kusje, Leau :kissing:

Hij is niet geïnteresseerd vrees ik.

Tja, we hebben elkaar nog nooit in real life gesproken dus echt geïnteresseerd zijn lijkt ook onlogisch. Maar ik heb wel eens een crush gehad die wel terug stuurde maar hij kort en zen soort van bot, maar bij hem is dat anders. Hij antwoord uitgebreid en hij stuurt ook smileys like these ;p ;d en nog andere. Hij stelt me ook vragen eenmaal als we een gesprek hebben. En op zich het is ook niet akward als ik hem nu opnieuw stuur en hij is echt niet geïnteresseerd want ik kol hem toch niet tegen op school ofs.

Of ik kan bv zijn profielfoto liken om zo zijn aandacht te trekken en dan stuurt ie me mss?

Waarom zou je iets naar 7 onbekende mensen sturen?