hoe zorg ik ervoor dat het mijn vriendje word

Hey meiden,
Ik heb het er al vaker op geplaatst in het topic 'Het officiële vindt-ie-me-leuk?, maar er reageert niemand dus daarom probeer ik het zo.
ik vind al een tijdje een jongen. Het is nu net uit met zijn vriendin en ik ben zaterdag met hem en wat andere mensen opstap geweest. We hadden het erg gezellig enzo, maar ik wil meer. Ook geeft hij me les bij schaatsen 1 uurtje in de week (hij loopt er stage) en heeft hij mij laatst geholpen met mijn scheikunde in de pauze op school.

Weet iemand hoe ik het kan laten merken dat ik hem wel zie zitten? Ik vind hem echt heel leuk, en wil graag dat het wat word maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken, want ik heb nog niet vaker een vriedje gehad. x

Flirt met 'm :wink: Laat hem zien, dat je hem ècht belangrijk vind, anders dan bij anderen. Doe meer voor hem dan je voor iemand anders zou doen. Stuur hem een berichtje, wanneer je niet bij hem bent. & dan zie je vanzelf hoe hij daar op reageert en hoe hij jou ziet :grin: Succes!

Ik app wel regelmatig met hem. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik verder met hem moet flirten en waar ik het soms met hem over moet hebben als we praten

1 woord whatsapp !

Iets meer aanraken als hij je les geeft in schaatsen, gewoon iets meer lachen naar hem dan een normale vriendin zou doen en inderdaad steeds iets meer laten doorschemeren dat je hem leuk vindt( via whatsapp ). Zeg bijvoorbeeld dat je zin hebt om hem weer te zien en dat je het leuk vindt om samen dingen te doen. Als hij hier goed op ingaat, kan je misschien voorstellen om met zijn tweeën af te spreken etc.

Je grammatica verbeteren, het is niet ‘hij word’ maar ‘hij wordt’. Ik snap dat je graag een topic maakt om aandacht te krijgen, maar als iedereen dit doet overspoelt het forum. Daarom wil ik je toch vragen om het in het algemene topic te laten.

Mag toch in het algemene topic. Desnoods up je het een paar keer zodat mensen het zien. (: