Hoe zorg ik dat hij me zoent?

hee allemaal! om een lang verhaal kort te houden,
ik vind een jongen leuk, en ik denk dat hij mij oook leuk vind! en ik wil best graag met hem zoenen, enig idee hoe ik er voor zorg dat hij me zoent!?
dankjeee xoxoxoxo :slightly_smiling_face:

hem gewoon zoenen… hij hoeft het toch niet perse te doen
ik zoende mijn vriend anders ook (’:

tuit je lippen in zijn richting :’)

Titel mag niet in hoofdletters. Let je er de volgende keer op ? :slightly_smiling_face:

Als hij jou leuk vindt, zoent hij je sowieso wel als jij je er een beetje ‘open voor stelt’, denk ik. Gewoon wat flirterige opmerkingen maken en dan komt het wel goed.

Oh, en het schijnt te helpen als je tijdens het praten je blik af en toe over zijn lippen laat gaan, maar dat weet ik verder ook niet :’)

hahah okee dankje! ik ga het proberen, hij is wel twe jaar ouder! Als jullie nog wat leuks bedenken… :wink:

Sorry! Ik ben nogal nieuw hier en ik heb nog geen idee hoe het werkt! de volgende keer zal ik geen hoofdletters gebruiken! xxxx

hem aankijken, even naar zijn lippen kijken en dan recht in zijn ogen kijken en glimlachen. ^^ ik heb het nog nooit uitgeprobeerd, maar het schijnt te werken.

titel aangepast. mag niet in hoofdletters

Waarom moet hij JOU zoenen? Neem lekker zelf het initiatief.

Jij moet hem zoenen, gewoon rustig z’n hoofd pakken en kleine kus op z’n mond geven. Reactie afwachten en dan nog een keer zoenen.

inderdaad neem zelf initiatief!
maar ik zou persoonlijk wel zorgen dat je dan ongeveer zeker bent dat hij je leuk vind. Als hij toevallig af en toe naar je lacht en hoi zegt in de pauze, dan zou ik hem niet zomaar zoenen.
Dus ik weet niet hoe goed je hem kent en hoe zeker je ervan bent, maar mocht je het zo ongeveer zeker weten; gewoon doen!

kleine aanvulling daarbij;
ik zou aan hem vragen of hij een keer zin heeft om af te spreken.
Wil hij dat niet, dan houd het sowieso op. Heeft hij daar wel zin in, kijk dan hoe hij is op jullie ‘date’. Misschien wil hij wel hetzelfde en dan kan je je kans nemen, maar voor hetzelfde geld merk je dan duidelijk dat hij je gewoon als goede vriendin ziet.

idd!

xoxo 2NDtheytalk.blogspot.com

Misschien moet je er eerst achter komen of hij je überhaupt écht leuk vindt en hem beter leren kennen, i.p.v. van hem spontaan random te zoenen :’).

Haha ik zie het al voor me, met dichtgeknepen ogen en een duckface. ‘UUH KUSJE’

ik ken hem opzich weel goed. Sinds mn geboorte :wink: maar bedankt allemaal :slightly_smiling_face: ga het proberen!

Mensen ik snap dat jullie het allemaal goed bedoelen, echt.
maar ze wilt dat hij hem zoent.
(:

kijk hem aan, kijk naar zn lippen, kijk weer naar hem & als die je leuk vind zoent die je waarscheinlijk wel.