Hoe zorg ik dat hij contact met me opneemt

Naja, de titel zegt het al… ik heb een tijdje al geen contact meer met een jongen en nu ik weet dat het uit is met zn vriendin (daardoor kregen we ruzie en verbrak het contact) wil ik dat hij weer contact met me opneemt, maar ik wil de eerste stap niet zetten. We hebben door een ruzie geen contact meer, niet meer op fb, whatsapp, twitter etc…alleen nog op skype.

Hoe zorg ik dat ik opval ofzo dat hij weer contact met mij opneemt, ik wil niet de eerste stap zetten en contact met hem opnemen. (ik wil niet achter hem aan lopen.)

I guess dat hij dat doet als hij wil. Wie verbrak het contact? Want als jij dat was heeft ie miss het idee dat jij niet wilt.

Allebei wel, we hadden ruzie gekregen door zijn vriendin en normaal gesproken bleef ik altijd achter zijn reet aan lopen en deze keer deed ik dat niet… maar hij is zegmaar heel makkelijk in ruzie & goedmaken, als het al een tijdje geleden is gebeurd dan is hij dat meestal al vergeten dus k denk niet dat hij denkt dat ik het niet wil, denk dat ik gewoon moet opvallen voor hem ofzo…

Uitgaan waar hij meestal uitgaat, ehhh… Langs zijn werk lopen? xD