hoe zoen jij?

Ik lees altijd in bladen hoe je moet zoenen. maar ik zoen anders…
in die blaatjes staat altijd dat je zn tong in zn mond doet en dat je rondjesdraait om zijn tong. heel vaak. wat ik doe is ik doe mijn tong in zijn mond en dan draai ik een soort van rondje en dan doe ik m weer terug mond dicht en dan me mond weer open…
doe ik het verkeerd of?

oh god ja helemaal verkeerd.
néé hoor. Echt, je zoent hoe je wilt :grinning: je kan mss ook afwisselen en even een paar rondjes draaien voor je je mond sluit.

xD nou ja, als je het moet uitleggen is het echt grappig

dus eigenlijk zoen je nooit verkeerd?
maar als ik nu met iemand anders zou zoenen weet ik niet hoe die gene zoen merk ik dat dan gelijk?

maak je niet zo druk
je moet altijd wennen aan een volgende zoenpartner

ik zoen lekker :slightly_smiling_face:
haha, gewoon zoals je zelf wilt, vooral niet volgens ‘de regels’, en te veel nadenken… gewoon lekker go with the flow :slightly_smiling_face:

Dus eigenlijk klopt het helemaal niet dat een jongen ooit een keer tegen me zei ; Je kan niet zoenen!
ik pas me meestal gewoon aan aan de jongen, want de ene zoent met tong, en de andere meer met de lipjes.
ik ben met de tong toch denk ik het meest gewend. (A)

Eh ja zo doe ik het ook. Niet met van die rondjes, 1 keer gedaan en ik vond het echt helemaal niks.

okee ben blij dat ik het dus helemaal niet verkeerd doe (A)…
want als je zo lang in zn mond blijft opgeven moment word alles dan zo nat… haha klinkt een beetje smerig weet t:$… Maar ik moet zeggen als hij ligt en ik lig boven op m en we zoenen dan dan word het ook wel wat natter… das toch ook gewoon normaal:$?
Bij mijn vorige vriendjes deed ik ook gewoon zo zoenen maar als ik andere mensen zie zoenen ziet het er zo anders uit haha.
ik twijfel beetje aan me zelf mer ik nu :blush:

Volgens mijn vriend zoen ik lekker ;3 XD

Mja komt vanzelf wel allemaal, niet over na gaan denken

ik zeg altijd

Zolang je het niet doet met bakken speeksel, je tanden of een gemiddelde snelheid van 50 km per uur of helemaal géén snelheid. Is er niets mis met de manier waarop je zoent.

Geen rondjes! Bah dat is echt vies… ik snap niet hoe het komt dat er nog jongens zijn die dit doen, ik bedoel: de wasmachine staat toch bekend als het prototype van verkeerd zoenen?

Wat jij bedoelt is ‘happen’.
Dat doe ik ook en is ook much better dan dat stomme rondgedraai xd

ik hou wel van afwisseling
met mn vriend en ik doen altijd eerst 2 of 3 kusjes en dan zoen met tong (rondjesdraaien) en dan weer een kusje. gewoon afwisseling.
Mijn vriend doet ook wel vaker heel snel achter elkaar kusje geven, of een kusje met zijn lippen heel lang op de mijne en dan ineens heel snel die tong van hem naar buiten en snel weer naar binnen.

jep

Haha, sorry. Ehm tsja wat moet je hierover zeggen?
Ik ben zelf ook niet echt een rondjesdraaier, meer happen. Zoveeel lekkerder! <3
Maar ik zoende ooit met een jongen en die drukte zijn mond op de mijne en begon rondjes te draaien en rondjes te draaien en dat werd zo saai! Ik werd gek. Ooit had ik eens ergens gelezen dat een gemiddelde zoen 17 seconden duurde, dus toen heb ik tot 17 geteld en toen ben ik weggelopen.

oke, het beeld dat in me opkwam was toch wel heel komisch. :grinning_face_with_smiling_eyes:
ik zie een meisje voor me die met haar handen telt die jongen wegdrukt en die jongen zo dik verbaasd achterlaat. :'D

oke binnenpretje, ontopic; happen is wel het lekkerst vind ik. maar je moet gewoon doen wat je het lekkerst vind.

Ik denk er eigelijk nooit bij na als ik zoen.

Ik zoen… heel verschillend. M’n vriendje houdt van variatie :stuck_out_tongue: