Hoe zoek ik contact?

Hay iedereen,

Ik loop sinds een aantal weken stage in een zorgcentrum voor ouderen voor mijn studie en in de vakantie komt daar een jongen werken. Ik ben iemand die niet snel iemand leuk vind, maar ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd. Mijn stage zit er bijna op en zal ik hem niet meer zien, maar misschien dat ik ook daar in de zomer ga werken. Nu ben ik echt de grootste kneus als t gaat om jongens en heb ik geen idee hoe ik echt nog meer zijn aandacht kan trekken. Ik word altijd heel nerveus, kom niet goed uit mijn woorden, word heel ongemakkelijk en doe echt domme dingen :cold_sweat:. Ik heb al een aantal keer met hem gekletst en krijg wel t idee dat het klikt. Heeft iemand tips hoe ik het “gesprek” verder krijg?
Alvast bedankt! :hugs:

Als het klikt tussen jullie, zou ik me niet te veel zorgen maken en aan hem vragen of hij een keer met je wil afspreken. Als je dat eng vindt, kun je ook zijn nummer vragen en veel met hem appen. Wanneer het goed gaat tussen jullie kun je het ook via telefoon vragen. Er kan eigenlijk niet veel mis gaan. Je moet gewoon jezelf zijn. Je stage eindigt binnenkort, dus je moet wel je kans grijpen natuurlijk. Zou hij toch geen interesse hebben, dan zie je hem uiteindelijk toch niet meer na je stage.

Mee eens! In dit soort situaties moet je gewoon jezelf zijn. Dat vinden jongens altijd het leukste aan een meisje!

Nou dat afspreken zit er denk ik niet meer in. Met mijn ongemakkelijke gedoe heb ik hem volgens mij afgeschrikt. Ik durf hem niet eens meer aan te kijken…
#mylifeinanutshell

Stap gewoon op hem af, en vraag zijn nummer. Als hij die wel/niet geeft weet je genoeg qua of wij interesse in jou heeft. En als je bang bent dat hij alleen dat nummer geeft omdat hij geen nee wil zeggen, kun je hem appen en een beetje een gesprek starten en meestal kun je opmaken uit hoe iemand reageert of diegene interesse in jou heeft of niet. Probeer zo veel mogelijk interesse in hem te tonen door te vragen wat zijn hobbies zijn ofzo want zo laat je merken dat je interesse hebt.

Succes!

Ik heb dus precies hetzelfde probleem😬
Ik zie hem nu helaas niet meer, maar heb hem wel op insta. Ook heb ik zijn nummer door een gezamenlijke groepsapp😝 ik durf alleen geen contact te zoeken, omdat ik eigenlijk nog nooit met hem heb gepraat😅
In de tijd dat ik hem zag heb ik een paar keer oogcontact gezocht, maar vaak keken we allebei snel weg
Hijzelf is (net als ik) ook erg verlegen, dus van zijn kant zal het ook niet koemn​:sweat:hopeloos gevalletje dus, maar goed iemand tips?:heart::heart::heart::heart:

App hem gewoon en vraag naar zijn hobbies, familie huisdieren etc. Gewoon interesse tonen, en als ie verlegen is vooral niet straight to the point zijn. En als hij interesse heeft, merk je dat vanzelf wel aan de gesprekken

Thanks voor je advies❤️
Helaas ben ik ook zo’n schijterd dat ik geen berichtje durf ge versturen, maar je hebt wel gelijk inderdaad​:grimacing::sweat_smile::two_hearts:

same problem here :cold_sweat: ook iemand van stage maar dit is mijn laatste week.en ik ben op een andere afdeling gaan staan dus werk niet meer met hem wel zelf gekozen voor die andere afdeling omdat ik meer wil leren, maar mis het met hem werken,kletsen en flirten :flushed: