Hoe zit het allemaal ?

Heey meiden (jongens),

Ik heb dus een verschrikkelijke crush op een jongen uit mijn klas, en ik kom vast wanhopig over (en ja dat ben ik miss ook wel :sweat_smile:) maar ik vertel anders als eerst het verhaal en stel daarna mijn vraag, Nou ik zit dus bij een jongen in de klas en we zitten nu ong 5 maanden bij elkaar ok in de klas en ik vindt hem eig al vanaf de 1e dag dat ik hem zag leuk ! (Ja mensen het is echt zo) ik zit nu al 5 maanden met (het is geen crush meer te noemen) verliefdheid en wij hebben wel eens paar gesprekken gehad (meestal ben ik degene in whatsapp die ermee begint) en in het “echte” leven spreekt hij mij soms ook wel zelf aan alleen dat is denk ik ook wel bij meerdere meiden zo… :frowning: Dus dan ben ik niet echt een uitzondering denk ik… .
Nou had ik vandaag nog een gesprek met hem (uiteraard via whatsapp) en ik weet niet hoe maar we Kwam en op het knderwerp uit van wie we wel en niet mogen nou zei hij dus (en ik ben echt niet NORMAAL meteen van slag Als hij het over andere meisjes heeft) dus hij zij: (want ik man een meisje uit de klas Als voorheeld van vervelend kinderen) en hij zij daarop: ik bdl ze is niet heel vervelend of awkward.
Ja en hij zei ook dat ie t meer met meisjes kon vinden dan met jongens uit onze klas.
Verder nog wat meer info euum we hebben wel vaak diepgaande gesprekken enz en hij lacht om bijna alles wat ik zeg (moet ik wel ZEGGEN dat ik vaak grappige opmerkingen MAAK) ennnnn ja we kunnen ook lol hebben dat vindt ik zelf echt super en we hebben morgen een kerstgala daar komt hij dus ook naartoe enz.
Mijn vraag is dus denken jullie dat hij me leuk vindt of dat over dat meisje omdat ie dat zij dat ie eigenlijk geen interesse heeft of niet meer dan vriendschappelijk ?
En zo ja is er misschien nog iets dat ik kan doen om meer kans te maken (iets op kerstgala bijv) ?
DANKJULLIEWEL VOOR HET LEZEN NAAR DIT EN IK HOOP HEEL ERG DAT JULLIE ME KUNNEN HELPEN XXX

Ik heb het vermoeden dat je nog best jong bent.
Maar, we kunnen niet echt inschatten of hij je leuk vindt. Hij noemde een ander meisje ‘niet heel vervelend of awkward’? Dat zegt toch helemaal niks?

Ik denk dat je gerust door kan gaan met praten met hem en wie weet wat er gebeurt. Of je vraagt het hem direct of je probeert bij hem te peilen of hij misschien op iemand verliefd is.
Je hoeft morgen niet meer te doen dan jezelf te zijn.

Je komt ook een beetje onzeker op mij over, omdat je aangeeft dat je ‘meteen van slag raakt’ als hij het over andere meisjes heeft. Hierdoor interpreteer je dingen misschien op een bepaalde manier of ga je aan jezelf twijfelen.

ik heb dus een pot met snoep in mijn kluis staan en iedere keer als ik dan mijn jas aandoe om naar huis te gaan geef ik wat mensen snoep XD. ook een jongen genaamd Lucas. wat er dus afgelopen woensdag gebeurde was enorm vreemd… ik en een vriendin van mij staan bij mijn kluisje en hij is bij zijn kluisje. hij wilt naar boven lopen maar hij wacht op mij en die vriendin (terwijl ik eig nie zo veel contact heb met m). dus zij lopen zo met zijn 3een naar boven. die vriendin en ik nemen na de 1e trap altijd een andere trap. hij ging dus wachten welke trap wij gingen neme like wtf maaar oke… afgelopen vrijdag was ik met een vriendin in de stad en appt hij me opeens met: ken jij iemand die een samenvatting heeft van levensbeschouwing. ik zeg zo ja vera. vraagt hij heb jij die. ik zo van nee sorry. ipv dat hij het in de groepsapp vraagt vraagt hij het prive aan mij. het ik ook zon jongen die dan met al die stoere mensen omgaat en zo ben ik niet. ik krijg de indruk dat hij me leuk vind maar weet niet wat ik hier mee aanmoet like wtf. hij doet namelijk alleen zo bij mij en neit bij de rest

ohja en ik mag hem dus nergens op social media volgen maar iedereen van de klas wel… ik heb dus via die vriendin al zijn insta posts door gestuurd gekregen en nu snap ik wel waarom hij me niet durft te accepteren als hij me leuk vind alleen die postst zijn tering cute en lief
maar ik wil dus weten hoe ik laat merken dat ik hem leuk vind en of jullie denken dat hij mij leuk vind