Hoe zit dat??

Hallo, ik ben een beetje verward ja ik weet het veel van jullie zullen denken weer een topic over borsten… Maar als ik op de meeste topics kijk dan staat er als je zussen en moeder grote borsten hebben dan krijg je ook grote borsten maar ben al 14 en heb nog steeds cup a en ik was net zo groot als mijn zussen waren in de pubertijd… Hoe zit dat

Als je zussen en moeder grote borsten hebben hoeft dat niet te betekenen dat jij ze ook krijgt …

het kan maar het hoeft niet volgens mij.

Misschien omdat je nogmaar 14 bent? Dan zijn je borsten namelijk nog niet uitgegroeid.

Mijn moeder heeft nét cup a (en ze zegt zelf dat ze oorspronkelijk zelfs cup aa had, maar door zwanger zijn etc. zijn ze iets gegroeid), maar ik heb zelf bijna cup c… Hoeft dus echt niet!

ik heb wel precies even grote borsten als m’n moeder. Maar m’n zus heeft een cupmaat kleiner dus het hoeft niet!

-

Ik ben qua bouw en lengte verder hetzelfde als mijn moeder, maar ik heb cup B/C en zij F ofzo, dus het hoeft helemaal niet hetzelfde te zijn.

Ik heb cup D en mijn moeder A dus dat hoeft niet

Nee dat hoeft inderdaad niet, ik heb cup F en mn moeder B

Het hoeft niet hetzelfde te zijn. Bovendien kan het ook dat je borsten later pas hard gaan groeien.

Je borsten groeien tot je 18e, dus er kan nog veel gebeuren. Ook omdat het later ook nog kan veranderen door de pil of bijvoorbeeld zwangerschap.

Maar ik begin al bijna een grotere cupmaat te krijgen dan mijn moeder dus het zegt niet alles :’)

Ik heb wel dezelfde groote (tenminste heb ik nu) als me moeder. Maar me zus die heeft wel groter. Ik denk dat zij wel D heeft ongeveer. Ik B. Maar zij is dan wel iets steviger. Dat was ze al vanaf haar geboorte.

Dus ik weet niet of het daar aan ligt, of niet.