Hoe zit dat met whatsapp gesprekken?

Mijn telefoon is stuk. Als ik nu van android naar een iphone ga met mijn simkaartje, ontvang ik dan nog de berichtjes die ik in de afgelopen 3 dagen gehad heb?

Volgensmij niet nee

Nee die ontvang je dan niet meer. Die kun je alleen op je oude mobiel nog ontvangen.

Ligt dat er niet aan waar je je gesprekken hebt opgeslagen?

Jawel hoor, ik heb namelijk hetzelfde gehad. De whatsapp berichten zijn namelijk niet gebonden aan een telefoon maar aan het telefoonnummer. Als je dan whatsapp opnieuw installeert op je nieuwe mobiel moet je je telefoonnummer opgeven, als die hetzelfde is geeft die aan dat er eerdere gesprekken zijn gevonden of je die wilt herstellen. Klik je op herstellen dan komen alle gesprekken weer op je whatsapp te staan.

Ja, bij mij ging ie ook herstellen (:

Gaat inderdaad op nummer, dus als je hetzelfde nummer houdt krijg je gewoon je gemiste berichten op je nieuwe telefoon. De oude gesprekken volgens mij niet… Dat had ik in ieder geval…

Dan zal ik wel niet goed hebben gelezen en niet op herstellen hebben geklikt :cold_sweat: Ik heb zelf mijn berichten namelijk niet meer binnen gekregen terwijl ik wel nog steeds hetzelfde nummer had.