Hoe zijn jullie over je ex geraakt ?

Hee meiden.

Hoe hebben jullie je gevoeld de periode als het net uit was met jullie eerste echte liefje of een ander echt liefje. Voelde jullie je toen ook zo hopeloos en dachten jullie ook dat het nooit meer goed ging komen met jullie zelf?! Ik voel me nu zo en zou graag een beetje verhalen horen en tips enz om mij er ook door heen te helpen.
Hoe zijn jullie erover geraakt en hoe voelde jullie je in die periode ?

kusjes

edit : zelf mag je hier ook vragen stellen, of je verhaal kwijt of vragen om tips ofzo. xx

Meegemaakt ja :slightly_smiling_face: Toen ben ik zoveel mogelijk leuke dingen met vrienden gaan doen en (wat ik toen minder deed) uitgaan! Daar ontmoet je ook weer nieuwe jongens en dat is een goede afleiding :slightly_smiling_face:

BE HAPPY IT HAPPENED, NOT SAD BECAUSE ITS OVER. <3

klopt, maar meisje, komt goed ! echt waaar . dat gelooof je nu even niet, maaar bel een vriendin ga naar de bios , met een grote bak popcorn , & daarna nog een zak chips. zoveeel leuke dingen doen , dat je hem helemaal vergeet .
kut dat het uit is :frowning_face: .
xx

Hmm ja ik had het 2 maanden geleden ongeveer, maarja, ik ben er nog niet overheen. (Ben ik altijd al slecht in geweest, dus ligt aan mij haha)

Niet. Haha, nee zoek veel afleiding, concentreer je op jezelf en niet op je ex. Probeer niet constant aan hem te denken. Ik zit in dezelfde situatie nu, veel sterke! (:

Het was een relatie van een jaar het is nu al bijna 4maand uit en nog steeds heb ik het even moeilijk als in het begin. En ik voel me nutteloos en heb bang dat het nooit meer goed komt met me als ik zonder hem moet verder leven, en dat ik nooit nog een goede jongen voor me zal vinden enzo echt niet leuk … Pff

Ik wil verhalen meiden ! heeft er hier niemand ervaring ? met zo een lang en slecht moment. ik wil echt zo de bevestiging krijgen dat alles wel weer goed komt !

^euh
alles komt goed?

Serieus, dit zijn toch goede verhalen?

Ik heb een tijdje met een jongen gehad, en opeens maakte hij het uit omdat hij niet meer verliefd op me was. Later zei ie op msn dat hij me terug wou. Hij voelde zich een klootzak. Maar ik zei dat het beter niet kon omdat ik bang was dat het toch wel uit zou gaan. Ik voelde me echt zo hopeloos en wist niet meer wat ik moest doen en had nergens zin in! Later heb ik weer met hem gezoend een half jaar geleden en vorige week nog eens. Ik weet dat ik dit niet meer moet doen, maar ik kom niet over hem heen! Het is al 3 kwart jaar geleden dat hij het uit heeft gemaakt. ):

^ Misschien komt dat dan ook omdat je steeds met hem weer in aanraking komt ? ): pf ik ken het !

ik had 1.5 jaar een relatie en ik dacht echt dat hij HET was. totdat mijn nichtje mij vertelde dat hij nog een andere vriendin tegelijker tijd had. het ging dus obviously uit, en ik was kapot. maar nu ben ik god iedere dag dankbaar want anders had ik mijn huidige vriend nooit leren kennen. hij was mijn beste vriend toen ik het zo moeilijk had en nu is hij mijn vriend.
en nu lach ik mijn ex vriend uit omdat hij met een afgelikte boterham samen is, amen (:

Ik had een jaar een relatie, toen het uitging was ik er kapot van… Hij kreeg na een week een nieuwe vriendin en toen was ik helemaal gebroken. Het heeft bij mij zeker 9 maanden geduurd voordat ik er overheen was. Ik probeerde gewoon zoveel mogelijk leuke dingen te gaan doen en heb toen veel nieuwe, leuke jongens leren kennen. Toen zag ik uiteindelijk in dat het niet het einde van de wereld is en dat er zelfs jongens zijn die veel leuker zijn dan m’n ex!

door naar een andere jongen te gaan,
het helpt echt.

Het klopt wat je zegt, maar het is gewoon echt moeilijk. We hebben zelfde vriendengroep en doordat ik vorige week met hem heb gezoend is onze vriendschap helemaal verpest ):

maar erachter zoeken vind ik dan ook weer zo kut. niet ?

ik snap het zit in the same situatie als jij … maar ik denk dat hem gerust laten en even geen contact met hem hebben het beste is. ik heb nu ook besloten om dat tedoen …

Zelfde als @Seawave . ik heb heel lang gehuild om mn ex. 't ging uit op 18 maart, en op sommige momenten heb ik het er nog steeds wel moeilijk mee. In het begin was ik heef verdwaasd, later bang, verdrietig, boos, nog verdrietiger en nu ben ik in gaan zien dat er veel leukere jongens zijn. Het slijt op den duur wel inderdaad.

Het heeft bij mij ook heel erg geholpen om te schrijven. Gedichten, verhalen, tekeningen. ik lees hetnu niet meer terug, omdat ik daar alleen maar verdrietig van wordt. Ik wil ook niet dat andere mensen het lezen, omdat het voor mij heel persoonlijk is enz. maar het helpt het verwerken wel heel goed!

Sterkte! :heart:

^schreef je dan gedichten , verhalen enz over hem en jou ? of wat … ?

hoe bedoel je?

een ‘nieuwe’ jongen zoeken zodat ik men ex kan vergeten.