Hoe zijn jou vrienden ?

Net zoals jou of heel anders?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sommige vrienden zijn een beetje hetzelfde als mij maar ook weer net niet helemaal , met de een kan ik gewoon meer lachen en met de ander meer over dingen praten en met mijn beste vriendin kan ik alles! me vrienden zijn wel heel anders als ik logisch want het zijn jongens maarja~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ben wel benieuwd wat voor types jullie vrienden zijn hihi !

Verschillend, want niemand is zoals mij.

Ik heb steeds verkeerde vrienden
Ik ben wel voorzichtiger geworden

Allemaal verschillend

Allemaal heel verschillend, alle 15. En eigenlijk is niemand zoals ik. Misschien hebben sommige dezelfde trekjes, maar verder? Helemaal anders :wink:

droog haha, dat zijn de meeste wel
verder eigenlijk best wel verschillend (:

Allemaal verschillend

Ik heb meer verschillende vrienden al zijn er ongeveer twee die wel een beetje hetzelfde als mij zijn.

Totaal verschillend (:

Mijn beste vriendin is hetzelfde als ik en de rest van mijn vriendinnen zijn allemaal heeeel uiteenlopend. Om maar even in hokjes te denken: ik heb nerds maar ook kakballen in mijn vriendengroep zitten. En nee ze vinden het niet erg als ik ze zo noem, want ze noemen mij ook een huppelkut haha.

Allemaal hetzelfde. En soms botst het daarom ook wel (:
Op 1 vriendin na, die ziet álles HELEMAAL anders dan ons.

verschillend. er zijn een paar meisjes die echt hun eigen stijltje hebben (van die fashionista’s, haha), maar dat is dus het uiterlijk. van binnen zijn we denk ik ook heel verschillend, we vertellen het altijd tegen elkaar als we het niet eens zijn met de ander dus we lopen elkaar niet achterna. we roddelen ook best veel over bepaalde personen maar ik denk dat elke vriendinnengroep dat wel doet :slightly_smiling_face: we zijn wel echt een hechte vriendinnengroep, iedereen heeft natuurlijk nog wel andere vriendinnen maar toch hebben we allemaal wel een band met elkaar.

Ik heb best wel verschillende vriendinnen maar we hebben wel ongeveer dezelfde humor, dus het is wel grappig altijd :’)

Heel erg verschillend ja :’), zelfs vriendinnen van mij vinden mijn andere vriendinnen niet aardig/leuk en andersom ook niet :’) Dan ga ik in de pauze bij het ene groepje zitten, denk het andere groepje: wat moet zij daar? en dat ook weer andersom. :’) dat zijn mijn goede ‘verschillende’ vrienden :’) maar heb ook nog vriendinnen die gezien worden als populair en als nerderig maar dat maakt me geen reet uit :’)

om het kort te zeggen; allemaal verschillend, maar we hebben ook overeenkomsten

:’)

Heel verschillend, maar de overeenkomst van al mijn betere vriendinnen/vrienden is dat ik echt goed met ze kan lachen :’).

Verschillend allemaal :'D.

Pff. 1 is heel luidruchtig, 1 is heel onzeker, 1 is heel stil, 1 snapt precies mijn humor en de andere zijn juist weer heel anders. Maar toch mijn beste vrienden. Geluk dat ze het ook met elkaar kunnen vinden. :’)