hoe zijn aandacht trekken tijdens voetbalwedstrijd

hey!
ik heb onlangs ontdekt dat mijn crush bij een voetbalploeg hier in mijn buurt speelt , en ik wil binnekort gaan kijken!:stuck_out_tongue:
maar hij kent me niet, en ik wil op een goeie manier zijn aandacht trekken. ik ga er wel voor zorgen dat ik er goed uitzie ;)maar heeft er iemand nog wat tips zodat hij mij een beetje opmerkt en dat hij weet dat ik besta? :stuck_out_tongue: ik hoop als ik met hem in gesprek raak dat ik een beetje kan uitmaken wat zijn karakter is, anders wil ik mijn tijd dan aan iemand anders besteden, als jullie snappen wat ik bedoel? :stuck_out_tongue:
thx xx

Ga streaken net als de andrelon glans shampoo reclame, gegarandeerde aandacht

haha seg wel een beetje serieus :wink:

Niet aandachttrekken tijden een voetbalwedstrijd!
Hij is daar om te voetballen, dus laat hem dat doen? Spreek hem gewoon achteraf aan.

hahahaa die vind ik toch wel even geniaal.
maar ik weet niet wat zn positie is, als ie keept kan je vragen hoeveel het staat, en als ie spits is moet je gewoon heel hard juichen als hij scoort. verder gewoon dicht bij de lijn staan en oogcontact maken, en als hij kijkt knipogen.

als je je niet snel schaamt kan je ook een spandoek maken voor zijn team, dan val je gegarandeerd op.

succes!

Vind ik ook. Meestal zijn ze toch geconcentreerd bezig en letten ze zowieso niet op het publiek?

Precies. Hij zit nou niet echt te wachten op een grietje dat aan de kant zit te joelen/te fluiten/te gillen/etc. (op een doelpunt na dan).

Gewoon in de pauze of na de wedstrijd proberen in contact te komen door bijv. te zeggen; Goed gespeeld! (ook al verloor hij misschien dik…:stuck_out_tongue:)

ik wil je niet heel erg uit je droom helpen,
maar is het niet winterstop?
zeker nu met die sneeuw…
nou ja, me broer heeft in ieder geval wel winterstop…

en als hij wél moet voetballen,
dan moet je inderdaad net zoals de rest zegt:
niet teveel aandacht trekken, hij is daar voor een wedstrijd, die ze natuurlijk willen winnen. gewoon na de wedstrijd of in de pauze hem aanspreken.

Haha idd, maar als je van plan was om na de winterstop te kijken.
Doe niet je best om aandacht te trekken onder een voetbalwedstrijd, waarschijnlijk ziet hij je niet eens :slightly_smiling_face:
Maar kijk, als je goed oplet zie je misschien wel een goede actie van hem haha, of dat ie scoort en dan kun je na de wedstrjd hem daarop aanspreken, vinden ze ltijd leuk :grinning: Moet je wel een beetje overkomen dat je iets van voetbal weet :stuck_out_tongue:
succes :slightly_smiling_face:

als ik jou was niet tijdens het voetballen proberen. Wat je wel kan doen is in de buurt van de bank/dug out (hoe heet dat bij voetbal?!) gaan staan, zodat je in de pauze even lief kan lachen. En na de wedstrijd als hij langs loopt complimenteren.

doe dat maar niet, worden jongens niet zo blij van tijdens het voetballen
je kunt het na de wedstrijd of training proberen maar niet tijdens.

Idd zoiets gewoon!;D
En misschien kun je via via zijn msn wel krijgen?
En via msn kun je zo met hem verder praten.:grin:

My thoughts exactly!

Denk ook niet dat je wil dat je bekend gaat staan als ‘Het meisje dat de doelpunt verpestte’?

Hij ziet je niet, Hij ziet alleen de Bal, en de andere spelers. meer zien ze niet.

ik spreek uit ervaring, vrienden van mij vragen kom je kijken, ik zo is goed… en aan het eind van de wedstrijd zien ze je misschien als je niet naar ze toe loopt. die zitten helemaal in het spel.

en Idd het is nu Winterstop. eind januari weer;)

daar dacht ik ook aan

haha bedankt allemaal voor je reacties !!
ja ik ga gaan na het winterstop, ik vind het zowiezo niet leuk om in de winter te gaan, het is te koud :stuck_out_tongue:
maar jullie doen het zo makkelijk lijken, volgens mij gaat hij het een beetje raar vinden dat plots een vreemde met hem begint te praten :stuck_out_tongue: en ik ben echt een verlegen persoon! pfft ik zal dan gewoon eens proberen lachen van op afstand denk ik… zoo spannend aargh :grinning: