Hoe ziet jouw perfecte toekomst er uit?

Heyy,

Ik ben benieuwd wat jullie life goals zijn! Dus wat wil jij later graag bereiken? En wil je kinderen? Waar wil je (in) wonen?

Mijn life goals zijn:

• Een baan hebben die ik echt leuk vind
  • Over het algemeen gewoon blij zijn
  • Hopelijk kinderen hebben
  • Ik wil graag in een dorp of net buitenaf wonen

XO Vera :couplekiss_man_woman:

Ik hoop eigenlijk gewoon dat ik een rijke man vind zodat ik maar 2 dagen ofzo hoef te werken en dan de rest gewoon leuke dingen kan doen.
Kinderen wil ik zeker wel en ik hoop dat ik een baan heb bij EMB gehandicapten.
En een grote droom van mij is om een ‘vakantiehuisje’ in Engeland te hebben.

Trouwen met een leuke man, een stel kinderen en ook een huisdier. Hopelijk een leuke en goede baan vinden in mijn vakgebied. Ik hoef niet groot te wonen, maar het liefst wel een tuin en wat geld hebben om leuke dingen ernaast te doen. Het liefst 4 dagen per week werken. Ook hoop ik dat mijn familie gelukkig en gezond zal zijn. Maar ik zal wel zien hoe alles loopt! :slightly_smiling_face:

• Oud worden met mijn vriend (en misschien trouwen)
  • Geen kinderen
  • Een vegan restaurantje openen
  • Heeeel veel reizen!
  • Een bikini body krijgen

Een mooi lichaam hebben waar ik me lekker in voel, gezond zijn, gelukkig zijn, zelfverzekerd, gezonde en gelukkige familie/vrienden, leuke baan die mooi verdiend, veel leuke dingen kunnen doen, een leuke man en kind(eren), een mooi huis, vele landen bezoeken, veel nieuwe dingen doen en ontdekken, leuke dieren hebben, naast Nederlands en Engels een mooie taal kunnen spreken, en iets doen waarmee ik me nuttig maak voor de maatschappij. Nog wel meer dingen eigenlijk.

• tevreden zijn over mijn eigen lichaam
  • diploma behaald en een werk gevonden die ik heel leuk vind
  • gelukkig en gezond zijn ( en mijn familie ook)

In het buitenland een betaalde baan vinden een een rehab centrum voor primaten waar ik dan een adviserende en actief verzorgende rol krijg. Een leuke man daar tegenkomen die net als mij een passie voor natuur heeft en heel misschien ooit kids of adopteren, maar dat hangt van heel veel dingen af. Wonen ergens in een hutje in de jungle denk ik, dicht bij t opvangcentrum in de buurt :slightly_smiling_face:

Zangeres in een band zijn en de halve wereld over touren (ja dit is een droom die waarschijnlijk nooit werkelijkheid gaat worden :’))
Lukt dit niet, dan heb ik geen idee wat ik met m’n toekomst aan wil. Huisje boompje beestje zie ik eerlijk gezegd niet zitten.

Mijn perfecte toekomst zou een baan zijn waarbij ik veel kan reizen en kan zien van de landen die ik bezoek. Ik wil wel een relatie, maar geen kinderen. Ik zou ook een tijdje in het buitenland in een stad willen wonen, misschien ook wel zonder terug te komen naar Nederland. Een relatie zou fijn zijn, maar liever heb ik een goede, stabiele vriendengroep.

Een baan vinden waar ik het naar mijn zin heb (Hopelijk iets van communicatie bij een game bedrijf). Samen met mijn vriend een knus huisje vinden. Geen kinderen (willen we allebei niet). Een pug & een sphynx kat (Ben allergisch voor katten dus een andere kat zou geen optie zijn)

• Trouwen met mijn vriend
  • Katten hebben
  • Een studie hebben afgerond
  • Zelfverzekerd zijn

Dat was het nog wel :grinning:

Gezond blijven, voor altijd samen blijven en trouwen met mijn vriend, een kat en een hond hebben, wonen in een mooi vrijstaand huis in de buurt van Amsterdam, elk jaar ergens anders op vakantie gaan, een goede baan hebben en twee kinderen krijgen (een meisje en een jongen).

• Liefde vinden
  • Kinderen krijgen
  • Schrijfster zijn als beroep
  • Iets doen met acteren in mijn vrije tijd
  • Gelukkig zijn
  • Getrouwd zijn
  • Vrede hebben met mijn verleden
  • goede baan
  • leuke man
  • leuke vrienden
  • huisdier
  • kinderen
  • huisje

Ik heb letterlijk geen idee wat ik wil met m’n leven, maar ik wil in ieder geval de wereld zien. Dus mijn perfecte toekomst zou één grote wereldreis zijn waar ik m’n hele leven over kan doen :slightly_smiling_face:

Ik ga al in juni samenwonen met mijn vriend :slightly_smiling_face:. Het huisje is in principe niet groot maar groot genoeg voor ons. Afijn, op ten duur wil ik wel 2 kids en kortom een huisje, boompje, beestje. Vaak met mijn vriend reizen, van elkaar genieten en het liefst wil ik ook een opleiding starten (eigen bedrijfje)

mooi topic dit
ik heb het ook helemaal uitgestippeld :’)

• een tijdje in Italië wonen in een prachtig huis met zwembadje
  • iedere ochtend in mijn ochtendjas een kopje koffie en dan op mijn vespa naar mijn werk (in een leuk restaurantje werken ofzo)
  • een tijdje in londen wonen waar ik dan een fashionblog ofzo bijhoud
  • dan door naar ijsland waar ik dan een tijdje in zo’n blokhutje in de bergen woon waar ik gewoon compleet tot rust kan komen
  • door naar amerika waar ik een penthouse woon en bij een tijdschriftredactie werken
  • dan door naar india om terug te gaan naar weeshuis waar ik vrijwilligers heb gedaan en daar weer de kindjes zien, die dan al opgegegroeid zijn
  • dan door naar dominicaanse republiek waar ik aan het strand woon en ik iedere dag kan genieten van zon en zee
  • dan weer een keer naar china om daar cultuur te proeven
  • een eigen travel youtube channel hebben
  • terug naar europa om daar met de trein rond te trekken om alle mooie dingen gezien te hebben
  • uiteindelijk gaan wonen in het land waar ik het het leukst had

Gelukkig en gezond zijn
een leuke en lieve man hebben
kinderen
een mooi huis
een leuke baan

• Emigreren naar een rustig en mooi land.
  • Boeken/artikelen schrijven.
  • Huisdieren hebben
  • Paardrijden

De rest zie ik vanzelf wel.

het liefst zo veel mogelijk van de wereld zien!
huisje boompje beestje lijkt met echt niks eerlijk gezegd
het liefst ook eeen kat en een hond