Hoe ziet jouw dag eruit?

Titel spreekt voor zich :slightly_smiling_face: Hoe ziet jouw dag er meestal uit?

elke dag is anders op school na (:

Beetje tv kijken, beetje computeren, beetje gamen, eens wat creatiefs doen, met vriendje hangen. Woensdag- en vrijdagochtend vakkenvullen bij de Hema en op zaterdag van 9:30 tot 17:00 naar de kunstacademie. Lekker rustig.

Dat + op zoek zijn naar werk. In het weekend altijd wat anders.

Elke dag verschillend.

door deweeks vaak.

opstaan
school
computer/leren
koken
sporten/tv kijken
computeren
slapen

weekend altijd partyen.

Afspreken met vriendje, bloggen en dan girlscenen. That’s all.

uhm dat verschilt per dag, maar sowieso elke werkdag naar school, en elke dag piano en viool oefenen en huiswerk maken, 2 keer per week conservatorium en 2 keer per week muziekschool. en verder nog een paar leuke dingen doen in het weekend. (:

^ ga je nooit naar school of werken?

Bij mij is elke dag verschillend, mn rooster veranderd elke week dus niet echt een vaste lijn! Wel elk weekend afspreken met mn vriend. :slightly_smiling_face:

Had je het tegen mij? Aangezien het meisje onder mij wél naar school gaat :stuck_out_tongue: Ik loop 2 p.w. stage, 3 x p.w. school en werk ook 3 x p.w. Ik dacht dat het over luierdagen zoals vandaag ging :'D

elke dag naar school, dan iets eten (want na school verhonger ik altijd) en dan computeren/huiswerk, dan avondeten en dan soms sporten/hockey en soms verder computeren/huiswerken en soms even tv kijken. en piano spelen + gitaar spelen. en in het weekend: zaterdag hockey, 's avonds soms uit, soms oppassen soms niks, veel met vriendinnen afspreken en vooral geen huiswerk doen :'D

School, thuis wat leuks doen, eten, toch maar huiswerk doen, tv-kijken, slapen
Jeez, wat een saai leven zeg. :expressionless:

school, afspreken met m’n vriend, stad in, laptoppen, slapen en eten.

Opstaan, school, huiswerk maken/met een vriendin afspreken, eten, sporten/pianoles/lezen/tv kijken/met een vriendin afspreken/huiswerk maken, slapen!

Klinkt heel saai zo, maar het is echt best leuk hoor ;p

6.45 opstaan
7.30 eten
7.45 vertrekken
7.59 bus
8.30 aangekomen op linkeroever
8.35 aangekomen op groenplaats
8.50 aangekomen op school
16 gedaan met school

en dan elke dag anders x)

opstaan, klaarmaken en eten enzo, met de bus naar school, op school zitten, met de bus naar huis, computeren, eten, computeren, tv kijken slapen
en soms nog werken en dansen ertussendoor maar dat was het wel zo’n beetje.
saai leven heb ik…

opstaan, aankleden, make up, haar, ontbijten, tanden poetsen, naar school fietsen, school, naar huis fietsen, huiswerk maken, computeren, soms sporten, eten, computeren, tv kijken, slapen. en soms nog strijken.

Maandag tot vrijdag:
het grootste deel van de dag zit ik op school en als ik thuiskom houd ik me bezig met huiswerk, computeren, lezen, …

Vrijdag 16u00 tot zondagavond:
feesten, relaxen en genieten van het weekend c:

Van maandag tot donderdag onregelmatige colleges en anders ben ik best vaak met school bezig. Ik werk op woensdag- en donderdagavond. Zaterdags ga ik meestal uit en zondags is mijn lover er of ga ik naar hem toe. Vrijdags ben ik vrij en het verschilt altijd wat ik dan ga doen.