Hoe ziet jou droombruiloft eruit

Zoals de titel al zegt : hoe ziet je droom bruiloft eruit, maak het zo mooi als je zelf wilt :slightly_smiling_face:

Hm, ik heb wel fantasieën over Disney World of grote kastelen etc. maar ik doe de iets realistischere versie, waar ik ook wel echt van droom!

Trouwen in december, liefst de 21e, zodat de versieringen in kerstsfeer kunnen. Overdag trouwen in het gemeentehuis met een beperkt groepje mensen. Foto’s maken op een romantische locatie waar sneeuw ligt.
Diner + feest op zo’n locatie zoals je in Amerikaanse films altijd ziet (ok misschien wordt het hier minder realistisch): ronde tafels opgesteld om een dansvloer heen. Er komen veel mensen, ook bij het diner. Op het podium een bandje, een paar mannen die muziek speelt in de stijl van Michael Bublé en af en toe een kerstnummer ertussen. Iedereen komt in galakleding, en er wordt veel gedanst, we doen ook lekker traditioneel een openingsdans. De sfeer is meer romantisch dan uitbundig, maar wel heel gezellig.
In de versiering en organisatie (bijv. de bruidstaart) zitten wat details van Disney, maar niet dat je waar je ook kijkt Mickey Mouse ziet zeg maar. Ik wil een echt mooie witte trouwjurk.

Dat was het zo ongeveer, gelukkig denkt mijn vriend er wel ongeveer hetzelfde over. Nu nog een paar jaar sparen :stuck_out_tongue:

Wauwww ik zie het al voor me goed bedacht!

Oh, heerlijk om over na te denken altijd. :grinning:

Voor het burgerlijk huwelijk: naar het kasteel in de woonplaats van mijn vriend wat een officiële, gemeentelijke trouwlocatie is. Mijn ouders en mijn schoonouders zijn daar ook getrouwd, dus mooi om die traditie voort te zetten en het is er gewoon prachtig. :grinning: Dat doen we dan wel wat knusser, met familie en hele goede vrienden alleen.

Daarna willen we ons huwelijk ook nog kerkelijk laten inzegenen in een mooi, oud kerkje. We willen graag dat onze eigen pastor dan ook voorganger is, want hij is cool en ik denk dat hij dat heel goed kan. :'D Daar mag iedereen bij zijn; familie, vrienden en vriendinnen, mensen die we vanuit de kerk kennen, kennissen, iedereen die ook maar wil komen.

Daarna nog een receptie met het samen aansnijden van de bruidstaart en gelukswensen en cadeaus van iedereen. En dan samen het avondbuffet openen met allemaal lekkere dingen en dan 's avonds groot feest met leuke dansmuziek en nog heel veel lekkere hapjes. Dit alles met familie, vrienden en vriendinnen, kennissen.

En dan daarna misschien nog op huwelijksreis, maar daar ben ik nog niet over uit, haha.

En o ja, hoe ik graag gekleed wil: een mooie, witte bruidsjurk met mooie ruches en glitters/diamantjes en alles. En een sluier, want dat vind ik mooi. :grinning: En een mooi, klein boeketje bloemen. En ik zie mijn vriend dan graag in een mooi grijs pak, met een mooi overhemd eronder, een mooie corsage en mooie puntschoenen voor onder het pak. Normaal draagt hij dit soort dingen nooit, maar ik vind dat dat hoort op een bruiloft. :flushed:

En ik wil graag trouwen op 20 oktober, want op die dag hebben mijn vriend en ik ook een relatie gekregen. :’)

Wat erg trouwens dat ik het allemaal al zo uitgestippeld heb. :grinning:

Hier komen de foto’s van mijn droom bruiloft

De ceremonie

Na de ceremonie, naar het kasteel.

Dan in het kasteel een cocktail hour. Na het cocktail hour Foto’s maken etc.

Daarna diner en feest (diner en dans vloer bij elkaar zoals op de foto maar dan zonder tafels op de dansvloer en niet zo roze)

En als het afgelopen is wegrijden met een schattig autootje

Wauuww dat prieeltje is echt geweldig! zoiets wil ik ook ^^
Ik wil het liefst een bruiloft in een kasteel , met een steampunkthema. Maar wel met een prinsessenjurk :slightly_smiling_face:
Verder weet ik t nog niet zo goed.

Mmm… Ik wil niet dat het super duur is. Wil wel graag een mooie witte jurk. Ook niet allemaal zogenaamd bekende mensen, alleen een klein clubje die belangrijk voor mij & mijn partner zijn. Het lijkt me wel mooi om in de zomer in de avond ergens bij een schattig kerkje in Zweden bij de bergen/bossen, gewoon fijn in de natuur te zijn… lekker eten en er een mooie dag van maken. Huwelijksreis door verschillende staten van Amerika lijkt me erg gaaf.

Ik wil erg graag trouwen in de sneeuw en aangezien je in Nederland niet echt uit kan gaan van een mooi pak sneeuw in de winter zou ik graag in het buitenland trouwen. Ook gewoon met een klein clubje mensen als gast, gewoon naaste familie en goede vrienden. Ik zou overigens wel graag het verblijf van mijn gasten betalen als dat mogelijk is want ik vind dat je het niet kan maken dat mensen honderden euro’s neer moeten leggen voor jouw bruiloft.

Dan een entree maken in een koets met witte trekpaarden (of op de paarden zonder koets, lijkt me ook wel gaaf.) en ik zou de ceremonie dan ook graag buiten houden, de rest van alles gewoon lekker binnen.

Zie mezelf al helemaal in een jurk met een klein (nep)bontjasje erover en schattige witte bontlaarsjes eronder :3

Wauww supermooie bruiloft wensen!

Ik heb het nog niet zo heel zorgvuldig uitgestippeld, maar ik wil in ieder geval trouwen in de lente op een mooie locatie, met een beperkt groepje mensen die ik allemaal echt mag. Het gaat mij niet zo om de aantallen. En verder gewoon een hele mooie jurk. :slightly_smiling_face:

Ik wil sws een witte prinsessenjurk zon baljurk zegmaar en dan de bovenkant met allemaal diamamtjes en glittertjes maar verder weet ik nog niks maar ik hoef er nog niet echt over na te denken hahhaah

Zo’n hele grote witte prinsessenjurk zoals in Big Fat Gipsy Weddings.
Zo’n driedaags huwelijk zoals Yolanthe en Wesley (keep on dreaming), maar een huwelijk van een dag en 's avonds een heel groot feest.
Het liefst zou ik trouwen op Ibiza of Capri, maar Amsterdam lijkt me ook leuk!
Wel in de zomer en alleen met een hechte groep vrienden en al mijn en zijn familie!

Ik ga later niet trouwen. Te veel gedoe.

Ik wil een Tim Burton thema.
Overdag Alice in Wonderland-thema. Niet te veel mensen, 50 zoiets.
Buiten, met een boom waar ik dan klokjes in hang. Lichtblauwe details, heel lief en romantisch. Dat is voor de ceremonie.
Daarna lunch, een soort high tea met een lange tafel, veel thee. Met allemaal verschillende stoelen en servies enzo.

http://www.shockya.com/news/wp-content/uploads/alice_in_wonderland_tea_party_concept_art.jpg

Zo iets.

Ik wil een vintage jurk met of een open rug of een hele gedetaileerde jurk met veel kant. Iets in deze richting.

De avond weet ik nog niet, maar dan wel een iets groter feest. En openingsdans met maskers op stokjes van Johnny Depp en Helena Bonham Carter haha.

Taart:

http://whengeekswed.com/blog/wp-content/uploads/2012/12/A9NG2K1.jpe
[/size]

Het moet heel lekker weer zijn, ik wil een prachtige jurk (totaal niet simpel, echt zo eentje dat iedereen versteld staat maar niet zoals in die gypsy weddings though). Er zullen veel mensen zijn, m’n vader geeft me weg… M’n moeder helpt me met alles en is misschien ook wel m’n getuige, samen met mijn 2 beste vriendinnen. Locatie maakt me niet uit echt als het maar heel romantisch aangekleed is. Ik wil zelf de muziek uitzoeken die echt bij ons past en dat ik dan zo het gangpad in kom lopen en m’n toekomstige man helemaal betoverd is door mij in m’n mooie jurk. :grinning: Er worden heel veel foto’s gemaakt die echt mooi eruitkomen ook. Haha… dat klinkt wel echt als een droombruiloft.

Jaaaaa, weggeven, dat was ik nog helemaal vergeten. :grinning:

Op een maandag naar het gemeente huis met dit als trouwring:

Vast een grotere diamant dan die van jullie!
:grinning:

Zon mooie witte baljurk met bovenaan diamanten, een grote witte taart die we samen aansnijden, vrienden,familie en kennissen mogen komen, voor de rest weet ik niet zoveel maar mijn tijd is er nog lang niet hahahh

Klein en intiem. Niet zoveel gedoe

Ik wil gewoon lekker in het geheim trouwen in Las Vegas ofzo!! En terug komen en dan roepen: SUPRISE!!!

En dan aan met wat familieleden en vrienden aan zo tafel eten uit Alice in Wonderland. Zo idee als dit:

En een leuke foto van ons 2en dan. Idee als dit incl kleding:

En meer hoeft eigenlijk niet :flushed: