Hoe ziet de kamer van een ... eruit?!

haaaj,
ik verveelde me en ik dacht 'hoe zou de kamer van een emo eruit zien? '(jeweetwel… met zo’n compleet knalroze geverfd kapsel enzo)
nou nu aan jullie de beurt om de beschrijving(of fotoXD) van zo’n kamer te geven en misschien zelf ook kamers van…?

ehh…

Volgens mij wil jij gewoon een emokamer.
Kan je ook zo vragen hoor…

Hahahaha xD

Eh, nou hoe ziet een kamer van een Ikea medewerker eruit? :'3

nee ahaha. ik heb een vintagekamer XD.
maar aub niet van die rare opmerkingen meer seconmistake, dat is niet gezellig

het is secondmistake,
en waarom niet? als ze dat wil zeggen.
ik vind dit een beetje een dom topic.

Uhm nja dat verschilt natuurlijk per persoon(emo)
maar over het algemeen zijn de muren felgekleurd (roze,groen,blauw)
met veel blije fotografie plaatjes, veel fel gekleurde hebbe dingetjes & natuurlijk band posters :slightly_smiling_face: dat is een beetje wat ik ervan weet :slightly_smiling_face: hoop dat je er wat aan hebt!

want de rest bij ‘onzin’ is zooooo serieus…
omdat ze mij misschien kwetst met zulke opmerkingen van ‘jij wilt vast een emo kamer(neits tegen emo’s !)’
en OMG een ‘d’ vergeten… alsof hier niemand is die af en toe een lettertje niet typt, serieus dit is niet het groot dictee der nederlandse taal.
als je bitchy wil kan je het krijgen maar houd het maar gezellig. ok(geen vraag maar bevestiging).

ik vind jou dom.

Zij kan toch niet weten dat ze jou kwetst?
Maar goed hier gaat het topic niet over?

Wie oh wie verteld mij hoe een kamer van een Ikea medewerker eruit ziet?

Liever niet meer van dat soort opmerkingen vintagefan, dat is niet gezellig.

je kwetst me :cry:

Dankje, Lacoccinelle. (’:

@ Ts; Oke, ik zal geen rare opmerkingen meer maken,… Maak jij dan ook geen rare topics meer ? Niet slecht bedoeld, hoor.

Veel roze en zwart. Posters van bands. Hello Kitty ( of is dat scene ? Weet ik veel x’] ).
Ik heb op google gekeken voor plaatjes, maar ik vond niets.

ik denk met allemaal ikea meubels :smirk:

Zou iemand die bij Ikea werkt niet al dat spul zat worden? xD

Lekker kinderachtig :’)

Sorry hoor …

Ik dacht vroeger altijd dat die mensen in die kamers sliepen in de Ikea (van die voorbeeldkamers) :grinning_face_with_smiling_eyes: