Hoe zien niet-Belgen België?

Ik vind vooral het accent niet zo prettig. Als er een programma is, wat leuk lijkt, maar het is met enkel belgen dan zap ik. Ik snap dat je er niets aan kunt doen dat je zo’n accent hebt, maar ik vind het gewoon niet prettig om naar te luisteren…

Kabouter Wesley

Ik denk trouwens meteen aan K3 en “mwahhh gertje”

Vieze mayonaise :’)

Maar ik snap gewoon niet waarom jullie ‘kleedje’ zeggen :cry:
Een kleedje leg je op de vloer!

Accent, vlaamse friet, bier, chocolade, wafels uhh…

OMG JA.

Al klinkt het wel schattig.

+ Marc Dutroux, dit is overigens niet negatief bedoeld naar Belgie.

Omdat jurkje zo hollands en formeel klinkt haha.
Niet dat daar iets mis mee is btw

• Knappe jongens
  • Slimme mensen (ik associeer het met goed opgeleide mensen aangezien Belgische scholen heel goed zijn)
  • De Belgen moppen
  • Dat heeeerlijke taaltje! Geweldig
  • Chocolade
  • Sommige dingen heel goedkoop wat in Nederland peperduur is
  • Studio 100

Ik denk aan vlaamse frieten, manneke pis, justin bieber kapsels en het -sorry- vreselijke accent.

oja echt 90% van de jongens zien eruit alsof ze homo zijn ook echt heel maf

hahahahaha geweldig dit

Bijzondere woorden, grappig accent, vreselijk wegdek, heerlijke wafels, vriendelijke mensen (behalve in Brussel, die waren echt onaardig en arrogant!)…

Haha, ik vind kleedje meer klinken als een vod of stuk stof, daar wil ik mijn mooie cocktail- of zomerjurkjes niet mee associëren :cold_sweat:

Haha dit denk ik net over de Nederlandse jongens :'D ik heb zo’n stereotiep beeld van lange blonde jongens met veel te veel gel in hun haar die babyroze polo’tjes dragen.

hahahahahaha babyroze polo’s?? :’) ik heb echt nog nooit in mn leven een jongen in een babyroze polo gezien haha