hoe zien de littekentjes van puistjes eruit

oke dankje

^^Yep ; Aan de rechterkant van me gezicht zitten er echt superveel! >.< Alsof m'n puistjes een afwijking hebben naar rechts! xD

Ja dat heb ik ook, rechts veel meer dan links. En ik probeer er dan niet op die kant te liggen 's nachts maar goed. Weet iemand trouwens, nu we er toch over praten, of dat er mee te maken kan hebben, dat je veel op 1 kant slaapt met je gezicht?!?!?!

Geen idee. Misschien helpt het als je je kussen wat vaker verschoont.(zal ik ook eens even moeten doen)

rode vlekjes…
omg ik ga er vanaf nu NOOIT meer aan zitten!
ik wil er echt af
weet iemand een goeie litteken creme …

ja dat krijg je als je aan littekens krabt

nee joh

mijn vriendin doet altijd haar haar in een staart omdat ze altijd op haar haar ligt en daar puistjes van krijgt ook aan 1 kant mss heb jij daar ook last van?

domme vraag natuurlijk dit maar
worden die nog bruin in de zomer?

Ja, het zijn een soort van putjes.

upje voor mezelf:D

ja nu weet ik het nog niet
worden die witte littekentjes nog bruin in de zon?

nee, bij mij blijven ze wit. maar het ligt er ook aan hoe diep het litteken is. als het alleen heel licht op de bovenste laag is, kan het wel iets bijrkleuren, maar als het wat dieper zit, blijft het wit. snap je?

als ik een wondje heb van wat eerst een puistje was, dan smeer ik er calendulan zalf op. Dan geneest het sneller en mooier. Maar als het een litteken is kan je misschien ook dat erop smeren of littekencreme van biodermal

je krijgt volgens mij alleen littekens als je puistjes openknijpt die je niet open mag knijpen. dus waar geen wit puntje aan zit zegmaar… (iel… klinkt best wel vies…) en als je er telkens aan gaat pulken als het aan het genezen is ook. maar ik ben geen prof!

Ik heb veel littekens op mijn linker wang

Die krijg ik pas als ik 30 ben.

wtf?

oui oui oui

ik heb geen puistjes,maar als ik er 1 heb dan zit ik er niet aan,dus krijg ook geen littekentjes!