hoe zien de littekentjes van puistjes eruit

nouja de vraag staat hier boven eigenlijk:)

ik heb geen littekens van puistjes!

Geen idee, ook al heb ik ze al 11 jaar…(mijn gezicht zal wel 1 groot litteken zijn dan :'3)
Maar bij zijn puistjes die net weggaan meestal ietsje donkerder dan mijn huid, maar dat is dan over een maandje alweer weg.

Ja dat vroeg ik me dus ook af :S Ik druk ze meestal uit maar ik heb volgens mij geen littekens … of mijn gezicht moet dan ook net als E_kid 1 grote litteken zijn x’D

x

ja dat bedoel ik, ik heb dus het zelfde, ik heb het opgezocht op google maar daar zagen al die littekentjes eruit als putjes, maar dat heb ik niet

ieh,
als ik maar geen putjesgezichtkrijg.

bah

Ehm. Volgens mij van die putjes zegmaar

Ik denk dat die putjes het gevolg zijn van als je er constant aan zit te prusten en het telkens openkrabt enzo, zodat het niet kan genezen. Als je er gewoon afblijft, krijg je meestal geen littekens denk ik.

Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht…
Maar nu je het zegt… Dan heb ik het gelukkig niet :stuck_out_tongue:

dankje allemaal! ik heb soms zelf van die rode vlekjes… maar het is geen bultje ofzo, gaan die weg , ik weet niet hoelang die eral zitten
het zijn er niet veel maar toch ,mooi is het niet

geen idee xD
ik heb wat opengekrabt een paar x en dat was gewoon rood vlekje geworden en nu klein rood plekje.

ik krab alle korstjes open dus heb allemaal van die witte vlekjes (niet op gezicht hoor) en ik wil stoppen maar het lukt niet xD

Ik heb dat ook, allemaal van die paarse/rode vlekjes. Heel lelijk >.<

ik heb veel pukkeltjes op mn kin en die knijp ik dan uit en bladiebla en dan krijg ik altijd littekentjes dat zijn van die paarse en rooie vlekjes zoals al gezegd. en die verdwijnen dan na een half jaar ofoz :stuck_out_tongue:

rode vlekjes zijn dat, jup… die heb ik ook. als ik geluk heb trekken ze bij mij nog weg. het is iig heel erg lelijk en ik vind mezelf daardoor niet echt mooi (:

Soms een klein putje erin zeg maar.
Maar zelf heb ik 1 of 2 ‘gladde’ stukjes, heel klein maar denk dat dat ook littekentjes zijn, helaas… :frowning_face:

het kunnen ook gewoon witte vlekjes/littekens worden. Die gaan niet weg.

^^Yep ; Aan de rechterkant van me gezicht zitten er echt superveel! >.<
Alsof m’n puistjes een afwijking hebben naar rechts! xD

oei opluchting, ik heb niet veel puistjes maar ik knijp ze soms wel uit:$ als ik net heb gezwommen ofzo, dan vallen ze heel erg op, maar na 10 minuten is alles wel weer glad zegmaar, kunnen het dan ook littekentjes zijn?

Je hebt verschillende soorten acné(ja zo noem je het nou eenmaal, acné is het zelfde als puistjes) en als jongere heb je dus jeugdpuistjes(acné vulgaris dacht ik)
Maar je hebt natuurlijk ook een hele erge waarbij je echt van die putten hebt, maar dat hebben eigenlijk bijna alleen mannen.

Ik heb net even bijmezelf gekeken en tot mijn verbazing heb ik niet echt putjes(misschien hele kleine), maar meer vergrote poriën. En daar overheen zitten weer wat pigment vlekjes, dus het lijken net sproeten. :'3

volgens mij van die putjes, ofzoiets. die heeft mijn moeder een paar.