hoe zie jij jouw eerste huis?

ik vroeg me af, als jij voor het eerst op kamers gaat, of eventueel gaat samenwonen, in ieder geval, als je uit huis gaat, hoe zie je jouw huisje/flat dan?
met hoeveel kamers, hoeveel personen, waar (locatie)?

gewoon een vraagje, kan ook bij onzin maarja.

flatje, sowieso. met max 2 kamers. ergens in amerika. liefst ny. maar dat durf ik niet te dromen.

als het uit is met m’n huidige liefje, dan ga ik met een vriendin van me samenwonen. En ik wil sowieso een hele hoop huisdieren :’) In een klein flatje in een grootstad.

Ik dacht altijd: een klein appartement dicht bij de stad, samen met mijn vriend en katten. Maar dat was voor mij als 19 jarige luiwammes en mijn naar school gaande vriend niet al te realistisch, dus nu is het een gigantisch kantoorpand geworden zonder katten. :c Maar ag ik mag niet klagen. :slightly_smiling_face:

een klein appartementje met een vriendin/alleen óf een studentenhuis

Een gezellig, niet al te groot appartement, liefst in het centrum, samen met mijn vriend. En later een kat of hondje erbij :slightly_smiling_face:

Ehm.
Het liefst een soort woonboot, maar dan niet zo’n krakkemikkig geval. Gewoon, een bijna-woonark, maar dan goedkoper :’)
Open, zodat er veel natuurlijk licht binnen kan komen, en met aardetinten. Ik woon samen met A. mijn vriend (als ik die dan heb, ey) of B. een goede vriendin van mij of C. o sole mio, dat ligt aan de omstandigheden.
Verder is het allemaal simpel de pimpel maar wel knus. Misschien dat ik ook een katje heb, of een tamme rat, of een muis.

een appartement met een vriendin, een beetje ‘Piet Boon-stijl’, maar iets minder strak en iets vrouwelijker. Niet heel kleurrijk, maar juist meer mooi neutraal en dan de kussens veranderen per seizoen zodat je een andere sfeer krijgt.

Droom: (ik hoop het dus)
Huis met 4 kamers + tuin in een rustige buurt met fijne buren in de stad.
Het liefst met mijn liefde van mijn leven.

Ik heb nu een appartement met één slaapkamer, woonkamer (36m²), klein, pas gerenoveerd badkamertje, keuken en grote tuin.

Ik woon al samen, maar nu dan nog ‘gewoon’ in een studentenkamer van totaal 40 vierkante meter. Als we allebei uitgestudeerd zijn denk ik dat we ergens een appartementje of een klein huis zoeken (huur), maar ik heb echt geen flauw idee joh :’) Het liefst net zoals we nu zitten, aan de rand van de stad zodat je niet het idee hebt dat je in de stad zit (heel groen etc.) maar wel alle faciliteiten dichtbij hebt :] En op de langere termijn wil ik een (koop)huis in Frankrijk!

Vroeger wilde ik altijd in een rijtjeshuis met me vriendinnen allemaal naast me… xd

ik zelf trouwens:

een klein huurhuis in een rustige straat of een appartementje met mijn parkiet en nog een ander huisdiertje.
en misschien met een vriendin, anders alleen, met een moderne, gezellige stijl en veel kaarsen, ergens in de buurt van schiphol waar ik mijn opleiding ga volgen als alles loopt volgens plan, met een woonkamer, keuken, badkamer en 2 slaapkamers en eventueel washok ofzo, en ik hoef geen tuin (:
ik wil niemand inhuren, ik wil lekker zelf het huishouden doen, en lekker zelf boodschappen doen en koken, oh ik kan niet wachten!
als ik op mijn 16e een vast baantje heb kan ik alvast gaan sparen en dingen op mijn spaarrekening zetten, want aangezien mijn ouders elke maand geld op mijn spaarrekening voor een opleiding zetten, is dat onnodig want áls ik mijn opleiding voor luchtverkeersleider ga doen hoef ik daar niet voor te betalen maar wórd ik betaald… dus dat is wel super, en daar streef ik echt naar, dat is een motivatie voor me.

Een knus appartementje midden in de stad, liefst samenwonend met m’n toekomstige vriend en/of een kat. :slightly_smiling_face:

Ik weet al hoe mijn eerste huis eruit ziet. Kan er alleen nog niet wonen. Er word druk verbouwt. Het is het huis van mijn vriend. Het is een 2 onder 1 kap huis, heel klein met 1 verdieping. Mijn vriend heeft er een dakkapel op gezet. en er word nog een badkamer boven gemaakt(die zat eerst beneden. Was een heel klein hokje samen met een wc).
Het staat in een hofje met gras voor. en het heeft een klein tuintje

Oh ja katten mogen bij ons ook niet ontbreken haha! We hebben er nu al één, maar als we echt een huisje hebben wil ik mijn kat van thuis ook meenemen en wil ik er eigenlijk nog 1 bij… :stuck_out_tongue:

Een appartementje in Antwerpen in een rustige buurt. Witte muren, moderne inrichting en af en toe 'n kleurtje. 2 kamers en 'n badkamer…En m’n vriendje!

Oh wacht, daar woon ik al =D

Eerste huis ehh.

Hopelijk een appartementje, ergens tussen de 35-50m2. Slaapkamer, keuken, badkamer, woonkamer, misschien een aparte wc als er ruimte voor is. Meer heb ik niet nodig, toch?

zo’n studentenhuis dat lekker ruim is <3 of een klein flatje