hoe zie jij je over 5 jaar?

ik moet voor school, een presentatie doen hoe ik me zelf zie over 5 jaar
ben wel benieuwd hoe jullie je zien over 5 jaar.
welke opleiding je doet, gezin gaat stichten, waar je werkt.
wat je wil bereiken.

xxxxx

Dan ben ik 22 jaar. Hopelijk zit ik dan in m’n laatste of voorlaatste jaar rechten of psychologie. Ik hoop nog samen te zijn met mijn huidige vriend, maarja als ik realistisch denk… is die kans niet enorm ofzo. Ik wil nog geen kinderen. Als werk heb ik een bijbaantje in een leuke kledingwinkel of loop ik al stage voor m’n toekomstige beroep. Ik wil m’n rijbewijs hebben en wat landen bezocht hebben. Maar bovenal wil ik heel gelukkig zijn, maakt niet uit hoe en met wie=)

Even denken… over 5 jaar ben ik bijna 20, dus dat is nog niet eens zo oud :’)
Misschien heb ik dan wel een lieve vriend, studeer ik in Utrecht (of studeer ik voor 1 of andere droombaan), met natuurlijk mijn vwo-diploma, heb ik redelijk wat huisdieren en een paard, goede vriendinnen, werkend in de Douglas of een kledingwinkel.
En of course heb ik dan nog geen kinderen, maar ik woon wel op kamers. Misschien zelfs wel met mijn toekomstige vriend :’)

Ik heb echt geen idee, maar goed… ben niet zo’n planner en ik ben hier te chaotisch voor.

Over 5 jaar denk ik dat ik al een jaar aan het werken ben, als boekhoudmedewerker of iets in die aard :slightly_smiling_face:
Ik hoop dat ik nog met mijn vriendje samen ga zijn, maar ik denk wel dat het zo gaat zijn. Ik zou tegen die tijd al naar een appartement verhuisd zijn, zodat ik op m’n eigen benen leer staan. Trouwen & kinderen zijn nog niet voor dan, want dat vind ik te vroeg :grinning:

Op kamers en journalistiek/nederlands/engels/psychologie studerend, óf met een leuke vriend óf lekker van t leven genietend, met een goedverdienende baan en veel uitgaan :grinning:

hih oke ! nog meer mensen ?:slightly_smiling_face:

Ik ben dan 21, ik hoop dan al op me zelf te wonen of samen te wonen met me vriend die ik nu heb. Ik heb dan een vaste baan en heb dan al me rijbewijs. Veder weet ik het eigenlijk nog niet

over 5 jaar…ben ik 22 jaar. heb ik mijn studie IBL net een jaar afgerond. heb ik een leuke baan en woon ikk misschien wel samen met mijn vriend in a’dam of het buitenland. geen kinderen. druk leuk leven.vooral gelukkig, gezond.

dan ben ik 20, met vwo diploma op zak, nog samen met mijn lieve vriend, ik studeer in een leuke stad aan een leuke studie haha. mooie kamer, leuk baantje en normale hoeveelheid vrienden. nog steeds zelfde bff, veel uit en veel lol.

ik ben dan 18, ik ben een hele fanatieke golfster, en wil daar ook graag iets mee bereiken! als dit me niet lukt wil ik graag in de zorg gaan werken als bijvoorbeeld arts.

Over 5 jaar heb ik mijn MBO diploma binnen en zit ik in mijn laatste jaar van het HBO.

iedereen wilt dus nog geen kinderen ? over 5 jaar?:stuck_out_tongue:

Dan ben ik 21 en heb ik net mijn diploma gehaald ongeveer. :'D
en dan ga ik in Nijmegen studeren en daar ook op kamers.

Dan ben ik 20, en ben ik aan het studeren in amsterdam of in milaan!

Over 5 jaar ben ik 26, woon ik nog steeds samen met mijn huidig vriend, en hebben we misschien zelfs al wel een huisje gekocht! Ook werk ik dan, ik zit nu namelijk in het laatste jaar van mijn opleiding. Waarschijnlijk werk ik dan in een fotostudio of een kledingzaak en heb de fotografie als erbij verdiensten. Ook hebben we dan vast al wel een kindje haha!

waarschijnlijk ben ik dan met mn latste jaar van mn studie hbo verpleegkunde bezig in nijmegen. ( of ik werk dan als als verpleegkunde).

Over 5 jaar ben ik 22 en dan hoop ik mijn bachelor afgerond te hebben en door te gaan met m’n masters. Ik zou graag een lieve vriend willen en in een andere stad een tijdje mijn studie voortzetten :stuck_out_tongue: mmm, verder hoop ik dat iedereen om me heen nog gelukkig is en dat was het eigenlijk wel, heb niet zoveel wensen.

dan ben ik 22 - vwo diploma gehaald, hopelijk ben ik dan begonnen met mijn master op het conservatorium (als ik daar goed genoeg voor ben…) en ben ik daar gelukkig mee.
dat is eigenlijk mijn enige wens :’) hoop dat het uitkomt.

oh ja en een leuk vriendje zou ook wel fijn zijn (:

Over 5 jaar ben ik 22 jaar en hoop ik dat ik mijn bachelor af heb en dat ik een goede baan krijg waar ik enorm veel plezier in heb(en veel geld mee verdien)! hoop nog samen te zijn met mijn vriendje die ik nu heb, wil dan nog geen kinderen, pas als ik er een aantal jaar voor heb gewerkt en ik het ook kan betalen! en natuurlijk dat ik gelukkig ben!