Hoe zie je je toekomst voor je met je droomboy

Lees de titel.

Ik een leuk huisje, niet te groot ook niet te klein, en een leuke knappe man en 2 kinderen een meisje en jongetje! en 2 honden.
en allebei een goedverdiende baan,

gelukkig 'n gezond dat is het allerbelangrijkste.
ook een leuk huis(je), lieve man, getrouwd, kinderen,
en huisdieren, en een goede baan (: maar de eerste zin
is het allerbelangrijkste! <3

Uhm.

Dichterbij; Eigen Appartementje, naar smaak ingericht. Knus. Een succesvolle afgeronden studie, het liefst hij ook. Een kat. En neej ik ben niet z’n katte mens maar het lijkt me gewoon gezellig en omdat ik een hond niet snel in een appartementje zou plaatsen. Uhm, gewoon allebei een eigenleven maar elke avond toch gezellig samen eten en op de bank hangen.

Verweg; Een knushuis met wel een grote tuin, mooie leef keuken. Een huis waarin kindertekeningen op de koelkast plakken. Een mooie grote houten tafel en kook eiland. Gewoon z’n super gezellig ‘jong gezinnen’ huisje. En 1 kind [misschien verderweg 2]. Stiekem het liefst eerst een meisje. :’]

Mijn droom is om in zo’n prachtig huis te wonen met een rieten dak, zo een wat je in Blaricum hebt. En dan met 2 kinderen, een hond en een man.

hahahahahaha ik blijf maar verder dromen

een mooie huis ergens in denemarken of brazilie met een leuke en lieve man en een tweeling : 1 jongen en 1 meisje ,verder wil ik een leuke baan die goed verdient en heel gelukkig zijn!

Ik wil heel graag gelukkig gezinnetje met twee of drie kinderen. Leuk huis, met tuintje etc etc. Een hond, we hebben al besproken dat we graag husky willen xd. Ik wil of goede carriere hebben als psycholoog of fulltime huismoeder zijn. Mn vriend wil dat ik huismoeder wordt :’’) en dat hij t geld verdient (a). Verder wil ik graag samen met mn gezinnetje x naar taiwan om dan de cultuur van hun pappa en mijn man te verkennen :stuck_out_tongue:. En zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ik zie t al helemaal voor me geloof ik :’)

First things first: verkering.
Hij is verlieft op iemand anders :frowning_face: