Jullie vragen je vast af waarom ik deze aan heb gemaakt? Nou… Vanwege omdat een jongen mij contant aanstaart & ik ben niet de enige die het ziet, want me vriendinnen zien het ook, & ik vroeg dus aan hem of hij me leuk vind & hij zegt: nou ehmm… ik vind je niet leuk, weetje, & toen vroeg ik waarom kijk je dan steeds naar me?: Zegt ie; Nou… weetje… ik wel vaker iemands richting op. Maar als ik ergens anders sta, kijkt hij weer daarheen vaak --’’ , Dus daarom de vraag: hoe kan ik toch merken of hij mij nou wel of niet leuk vind , want ik begrijp er niks meer van… alvast bedankt
dat wil ik dus ook wel weten! ik vind namelijk een jongen wel leuk, maar heb echt geeen idee wat hij van mij vindt.
maar idd als ie vaak naar je kijkt, vaak naar je toe komt/contact met je zoekt, om je aandacht vraagt, dat soort dingen?
up.
Pff dat wil ik ook wel weten xD
je kan ook veel dingen zien aan zijn lichaamshouding (of hij je leuk vind)
[b]- Als hij je houding spiegelt bijv. jij gaat met je handen achter je rug staan dan doet hij dat ook. Dat doen jongens heel onbewust.
- Als ze proberen stoer te doen bijv. heel breed langs je heen lopen, met hun borst vooruit enzo.
- Als ze hun ‘edele deel’ naar je toe draaien dus als jij met je heup ofzo naar hem toe staat dan draait hij zich naar je toe, ook dat doen ze onbewust.[/b]
En zo zijn er nog wel meer dingen waaraan je kan zien dat hij je leuk vind dus let gewoon eens op hun houding!
Meiden ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Haha een jongen die mij ook leuk vind roep de hele tijd in de klas van mn vriendin (want daar zit hij ook in): Ik ben verliefd op Sanne.
Als hij vaak naar je kijkt hoeft dat niet meteen te betekenen dat hij je leuk vind; maar hij is zeker wel nieuwschierig / geïntresseerd… oftewel als je wil dat hij je leuk vind moet dat niet heel moelijk zijn =D hij heeft je duidelijk al opgemerkt, dus zet je beste beentje voor en flirt erop los xD
Als ie vaak naar je kijkt, of naar je glimlacht.
Er werkt een jongen in de snackbar bij mij in de buurt, en die flirt altijd met mijn beste vriendin, doormiddel van oogcontact, glimlachen, of meestal slooft ie zich uit hahaha, sommige zijn zo doorzichtig. Of je merkt het gewoon niet aan een jongen.
Oke, ik ga jullie nu een heel groot geheim vertellen xD
nou kijk, 90% van de jongens tussen 12 en 18 zijn heel erg bezig met seks.
die dingen worden dan als jongens onder elkaar gezegt. meestal in de jongens kleedkamer. als jouw boy in kwestie normaal best wel over seks praat en hij doet dat op eens niet meer, dan weet je dat hij verliefd is. vraag gewoon aan een jongens vriend die samen met je boy omkleed met gym, of hij niet meer over seks praat.
als je dus weet dat hij verliefd is moet je alleen nog weten of dat op jou is.
je moet hem het liefste met een groepje meisjes gaan ondervragen XD
een paar moeten hem onopvallend in zijn ogen kijken en kijken of zijn houding veranderd. als dat bij een bepaalde naam is, is de kans groot dat zij het is. als hij na het verandere van houding en het allemaal niet zo fijn meer vind, weg loop direct na het zeggen van de naam om wie het gaat. dan weet je het 100% zeker.
ps: als een jongen verliefd is rukt hij bijna niet, mssn da je hier oowk nog wa aan hebt
hoop da jullie hier wa aan hebben
x
Die 2de tip van jou doet hij trouwens ook wellis
haha… dat laatste; Sinds waneer rukt een jongen in het openbaar? dus ik denk niet dat je het verschil dan ziet he
anyway… bedankt voor de tip, zou het ff aan zen vrienden vragen
ja, maar tijdje terug lachtte ik naar een van zen vrienden zomaar & toen ging ie het zelfde als zen vriend staan & keek ie mij aan was wel droog… & ik flirt ook wel met hem, maar dan reageerd ie gewoon heel gewoon… niet ongeintresseerd maar ook niet geintresseerd, maar gewoon als in een gesprek
Hij kijkt vaak, merk ik zelf op & me vrienden ook, maar hij is maar één x gekomen maar dat was omdat een vriendin hem ging halen --’’’, maar we praten niet op msn echt ofz… Maar hij zoekt wel veel aandacht via stoer doen/ oogcontact/ enz… op school
Hoihoooi,
Ik ben dus ook verliefd op een jongen, alleen hij gaat altijd rare bekken naa me toe trekken, en dan roept hij me en dan doet hij dat weer. xd Hij probeert altijd met me op te trekken d.m.v gym, want daar zijn we allebei echt slecht in. Ook wil hij altijd een pen van me lenen, en als ik dan vraag : Waarom heb je geen pen mee? dan gaat hij glimlachen. Vaag. Ik vind hem superleuk, alleen ik weet niet of hij mij leuk vindt, HELP?
Heel goed dat je de zoekfunctie gebruikt hebt!
Hij klinkt wel geïnteresseerd maar wij kunnen natuurlijk niet zeker weten of hij jou leuk vindt. Dus misschien laten doorschemeren dat jij hem wel ziet zitten
Succes!
Dat deed ik gister. Een vriendin vroeg of ik met haar wilde fietsen, en toen ik ja zei zuchte hij. Ik keek naar hem en toen glimlachte hij. ik vroeg aan hem ‘Ben je jaloers’? Toen lachte hij en liep hij naar zijn macho-vrienden. Ik wilde zó graag dat hij meefietste.
HIj heeft het ook altijd over persoonlijke dingen met me. Over dode opa’s en zo. Andere mensen vertelt hij niks, is dit ook een ‘hint’?
Als hij zegt dat hij je niet ziet zitten … zou ik maar niet al te erg hopen :’).
heehee,
op mijn feest 2 weken geleden heeft mijn beste vriend mij een kus op de mond gegeven…
ik was toen met een jongen bezig die ook op mijn feest was en elke keer als ik bv. hand in hand liep met die jongen kwam mijn beste vriend er tussen en pakte hij mijn hand. ik kende mijn beste vriend en die jongen toen nog niet geweldig goed, ookal was het toen ookal mijn beste vriend, maar nu heb ik ze allebei beter leren kennen. Ik spreek weleens af met de jongen waar ik dan mee bezig was en dan denk ik van: ooh wat is ietoch leuk, ik ga 100% voor hem. maar dan komt mijn beste vriend er weer tussen, ik was bv. zaterdag met die jongen naar de stad en opeens ging mijn beste vriend ook mee, toen moest T. de jongen waar ik mee bezig ben, naar huis en vroeg mijn beste vriend of ik even met hem naar huis ging en toen ging hij gitaar voor mij spelen. Naarmate ik ze allebei beter heb leren kennen ben ik hopeloos verliefd op mijn beste vriend, hij heeft alles wat ik perfect vind aan een jongen, en stiekem denk ik ook wel dat hij mij leuk vind. Maaar hij heeft een vriendin, en hij denkt dat ik ‘‘verliefd’’ ben op T. ik denk, en dat is ongelooflijk egoistisch van mij, dat mijn beste vriend het nog heeft met zijn vriendin omdat hij denkt dat ik op T. ben, maar dat weet ik niet zeker. Ik probeer mijn beste vriend te vergeten en aan T te denken, maar elke keer komt mijn beste vriend weer met iets zoals dus gitaaar voor mij spelen ofzo, waardoor ik weer helemaal hoteldebotel van hem ben. Vandaag bv. aaide hij over mijn wang heen en zei dat ik een zachte wang heb. en hij staart mij ook echt altijd aan en hij doet extra lief tegen mij enzo. maarja ik weet echt niet wat ik moet denken en doen, help!
^woow wat een lap tekst zeg, sorry maar dat ga ik niet lezen
verder wel een goed topic!
UPJE