Hoe zie je dat buddha to buddha echt is?

Ik heb al een buddha to buddha ring gekregen van me tante, wil er graag zo’n klein armbandje bij, maar aangezien dat ze behoorlijk duur zijn zat ik te kijken voor een mooie 2e handse, maar er zijn er zoveel, en zoveel verschillende prijzen.
Maar hoe kun je eigenlijk zien of ie echt is? wil dan namelijk gaan kijken, maar weet niet eens waar je dat aan kunt zien:P
weet iemand dat?

Misschien even op internet zoeken?
Ik zou het niet weten.

Als je al bijna niet kan zien dat hij nep is, zou ik gewoon een neppe kopen. Die armbanden zijn echt niet normaal duur… Me tante heeft er een van 1000 euro. o.O

je kunt het alleen aan het merk zien op het slotje, en volgensmij zit er aan de binnenkant van het slotje ook nog een tekentje. Ik zou eerst goed in de winkel kijken naar kenmerken en dan via internet er eentje kopen.
Als je een dunne pols hebt kun je ook de kinderarmband die bij de ring hoort kopen. Deze zijn volgensmij wel 100 euro goedkoper.

maar in mijn ring zit ook niet het tekentje en die is toch echt… dus ik weet het ook niet echt… maar ben bang dat kleur gaat vervagen of iets als ik een neppe koop… moet eigenlijk gewoon zorgen dat iemand het bonnetje nog van heeft?

er staat wel op de buitenkant buddha to buddha, alleen aan de binnenkant staat normaal het teken maar die staat er niet in bij mij…
maar in de armband hoort wel beide te staan

wat voor armband ben je van plan te kopen? als je foto’s plaatst ofzo kunnen ze je hier misschien helpen

ben niet zo’n kei in het foto’s plaatsen:p
maar wil chain junior kopen

http://i51.tinypic.com/ix8f3m.jpg

Deze toch?
Ik heb een neppe gehad en die was dus ook niet van echt zilver, deze ging vervagen en afgeven. Hetzelfde als dat je een nep zilvere ring koopt eigenlijk.
Ja ik zou wel kijken of ze het bonnetje nog hebben, heb je toch meer zekerheid.

welke ring heb je als ik vragen mag?

@FAKEIT: die indd! ja precies

@Mariloe: Heb de nathalie ring. Wil graag nog een nathalie armband erbij, een grotere, maar vind kleine chain ook mooi!

Ik vind ze niet eens zo speciaal.

het is dan niet echt, maar kijk hier eens! http://www.ioffer.com/sea…%20to%20buddha%20bracelet