Hoe zet je je crush uit je hoofd?

Hey meiden,

(Ik ben trouwens 17.)

Hoe kan je een jongen zo snel mogelijk uit je hoofd zetten. Probeer dat nu op een rare manier .Ben namelijk nu verslaafd aan een serie en probeer die knappe hoofdrol speler in mijn hoofd te zetten in plaats van mijn eigen crush , die ik echt ken, en van mijn leeftijd is en waar ik echt verliefd op ben. Maar wat gewoon niet werkt vanwege hele pijnlijke dingen die zijn gebeurt. Is het niet waard. Wat ik nu aan het doen ben slaat nergens op. Maar heeft iemand tips om een jongen uit je hoofd te zetten in plaats van een celebrity crush te krijgen van 34 , want dat ik krijg hem zo ook niet uit me hoofd. Of proberen verliefd te worden op een andere jongen.

Heb er nu geen zin in om meer verliefd te zijn, maar krijg hem maar niet uit me hoofd, iemand echte tips?
Want ben nu vooral afleiding aan het zoeken om hem telkens uit mijn gedachte te ontwijken zeg maar . Maar ik kan niet blijven afleiding zoeken. En ik zit elke seconde aan mijn crush te denken, dan denk ik weer terug aan die mooie leuke tijd van ons.

Liefs Caro

Dat je afleiding zoekt is al heel goed! Maar helaas kost zoiets tijd, dat ben je niet zo snel vanaf. En je hebt je verliefdheid niet onder controle, je kunt niet zeggen, en nu ben ik niet meer verliefd.
Ik weet niet of je hem op social media hebt/had, maar gooi heb overal van af, verwijder alles van hem of stop alles weg en verstop het goed, waar je niet makkelijk bij komt. En inderdaad afleiding zoeken. Sterkte

1 like

Eens met @Mirrorball Zoveel mogelijk herinneringen goed opruimen, zodat je het niet steeds ziet. Niet weggooien, want leuke herinneringen wil je later wel weer ophalen, maar nu even niet. Ontvolg hem, blokkeer hem desnoods en verder moet je wat geduld hebben. Na een tijd gaan je gevoelens voorbij.

Er zijn leuke jongens genoeg en dat ga je vanzelf wel weer zien.

1 like

Hem ontvolgen wil ik niet, maar hij zet nooit wat op insta dus dat maakt niets uit. Jullie hebben wel gelijk dat het tijd kost. Maar ik vind het raar dat dit zolang duurt. Of is het normaal als je verliefdheid wilt stoppen dat het lang duurt? En kan dat maanden zijn of niet? ( want wou het eigenlijk met hem praten wat er was gebeurt, wat niet is gelukt).

Ik ben zelf 3 jaar lang verliefd geweest op mijn crush, maar we zaten bij elkaar in de klas…
Het verschilt per persoon denk ik, of je echt helemaal tot over je oren verliefd bent (geweest), hoe lang je verliefd bent (geweest), hoeveel contact je met diegene had

1 like

Boek sluiten en door!

Hoelang duurde dat bij jou? ( idd ik ook 3,5 jaar . Elke week contact. ) duurt bij mij voor mijn gevoel te lang.