Hoe zet ik muziek op mijn GSM? Help, Belangrijk!!!

sinds vandaag heb ik de samsung star gekocht en ik wil er nu heel graag muziek op zetten, maar ik snap er helemaal niks van. er zit een cd-rom bij en die heb ik al geprobeerd, maar hij is in het engels en dat maakt het juist zo onduidelijk. ik snap er niks van wat daar allemaal verteld word!
en ik heb ook nog geen muziek op mijn pc staan, dus waar moet ik dan gratis muziek vandaan halen (welke site.)?
hopelijk heeft iemand ook een samsung star en weet hoe dit werkt, of heeft iemand er ervaring mee? alle tips/reacties zijn welkom! xx
ps. Als ik het usb kabeltje aansluit op de pc springt hij automatisch op de new pc studio.

Zit er geen usb kabeltje bij?

Heb je een kabel met samsung pc studio of een micro sd erin? anders kan het via bluetooth als je pc dat heeft

Daddledoo: Ja, er zit wel een usb kabeltje bij.
FreekFramboos: Ik heb een kabel met Samsung pc studio, en ik weet niet of mijn pc bluetooth heeft.
Hoe kan ik dat zien?

Je moet dat programma op die cd installeren, en dan kan je via die usb kabel muziek erop zetten.

Ja, maar waar haal ik die muziek vandaan? En het probleem is ook dat als ik het usb kabeltje in de pc stop hij dan automatisch op dat samsung pc studio springt.

Muziek downloaden.
Anders vraag je hulp van een vriend(in) die er verstand van heeft?

^ media player ofso?

owh grapje, die was voor@Jesica97;

Oké, muziek downloaden dus… Van welke site? Zijn er ook site’s waar je gratis muziek vanaf kan halen?

Muziek kan je super makkelijk van youtube afhalen met deze site:
www.youtube-mp3.org
je moet alleen de site van het liedje op youtube erin plakken, converteren en dan op downloaden klikken. Zo kun je alles van youtube halen!

En om het op je mobiel te zetten denk ik dat je via die samsung pc studio moet werken, maar anders kun je gewoon via deze computer naar de memorycard gaan van je mobiel!:blush:

Gewoon je telefoon met het usbkabeltje in de pc stoppen, die studio dingen wegklikken, dan bij mijn computer je telefoon selecteren, en bij mijn computer (ander venster) de map waar je muziek staat openen, en dan slepen!
ik had samsung star, en werkte prima op deze manier

Bearshare!

Die gebruik ik dan…

En hoe zet ik dan foto’s vanaf mijn gsm naar mijn pc?

Hetzelfde maar dan andersom.

Je krijgt toch een boekje bij je telefoon? ik neem aan dat het gewoon allemaal daarin staat?

Ja, de handleiding bedoel je :grinning: die heb ik ook wel maar er staat dan dat ik dat dus met die cd moet doen enz. allemaal heel onduidelijk, of het ligt gwn aan mij.