Hallo iedereen.
Ik heb al bijna 2,5 jaar een vriend, en ik ben er nog steeds zielsgelukkig mee. In al die jaren ga ik ook altijd om met zijn vrienden, maar sinds een jaar hebben sommige van hun vriendinnetjes namelijk A en B.
We konden met zijn drieën erg goed met elkaar omgaan tot A en B overdreven met elkaar gingen optrekken. Er was een tijd dat het niet lekker ging met mijn vriend, en het ging uit. Ik hoorde van de groep dat A het super leuk vond etc. Toen ik en mijn vriend bij elkaar kwamen en ik dat hoorde heb ik haar meteen uit mijn leven gedeletet. Ik vond het kinderachtig en ik heb haar sindsdien niet gesproken.
A. Is iemand die graag alle aandacht wilt, na de erfenis van haar dode vader heeft ze meteen een boobjob gedaan, en ging ze zich enorm overdreven gedragen waardoor ik haar al minder mocht. Ze is erg oppervlakkig en geniet er erg van als iemand zich rot voelt e.d.
Nu is mijn probleem dat iedereen oud -en nieuw gaat vieren bij B. Sinds ik A verwijdert heb uit alles is B natuurlijk ook zo hersenloos om mij te negeren, wat uiteindelijk niet uitmaakt want het zijn vrienden van mijn vriendje. Maar we gaan wel oud -en nieuw vieren bij B thuis -A komt dan ook- Ik ben wel zo iemand die schijt heeft, haar vriendje heeft mij uitgenodigd dus ik kom gewoon lekker tegen hun wil aankakken .
Maar hoe zet ik me over haar heen? Ik kijk toch altijd stiekem op haar facebook en hoop dat het kut met d’r gaat -ik ben kennelijk al gedaald tot haar niveau- anyway, ik wil ervoor zorgen dat ik me er niets van aantrek, ookal gaat mijn vriend wel met hun om.
Tips? What do I need to do?