Hoe zet ik hem uit mijn hoofd

Heyy ik hoop echt dat iemand hierop reageert want ik heb echt een antwoord nodig. Ik vind een jongen uit mijn klas heel leuk en we hebben een tijdje veel tegen elkaar gepraat via WhatsApp en toen zei hij ook dat hij mij leuk en knap vond en dat zulk dingen. Maar nu hebben we al ongeveer een week niet gepraat en op school ook niet. Ik weet nu wel bijna zeker dat hij me niet meer leuk vind, maar ik hem wel!!! Ik wil hem graag uit mijn hoofd zetten maar het lukt steeds niet en ik word helemaal gek van mezelf hebben jullie misschien een tip of idee? Zeg het dan alsjeblieft. : )

Euh als hij je niet heeft genegeerd ofzo zou ik eerst nog eens een praatje met hem maken voordat je begint met conclusies trekken, tenzij je al eens hebt geprobeerd met hem te praten of als hij je berichtjes heeft genegeerd

Hoe weet je zo zeker dat hij je niet meer leuk vind? Heeft hij je dat gezegd? Heb jij geprobeerd een gesprek te starten? Zo nee, dan is de situatie wss nog steeds hetzelfde en hoef je hem helemaal niet uit je hoofd te zetten.

Indd wat hierboven gezegd wordt. Gewoon weer een gesprekje beginnen, reageert hij dan niet leuk? Dan kun je eventueel ook best aan m vragen wat er er aan de hand is, of ie je nog leuk vind enzo. Maar ga asjeblieft niet allemaal negatieve conclusies trekken omdat jullie ‘‘al een week’’ niet meer gepraat hebben, is helemaal nergens voor nodig :wink: