Hoe zet ik die stap?

Hoe zet ik de stap om een jongen mee uit te vragen?
Hij is ouder dan mij en eigenlijk was ik altijd van het “hij moet het vragen”
Maar ik wil niet meer wachten.
En aangezien ik schijtebroek numero 1 ben, kan ik wel wat tips gebruiken =D

hmm, ik zou het niet durven. maar ok.
mag wel ietsje meer informatie.
hoe lang ken je hem, heb je hem op msn, zit ie bij je op school, wat voor jongen is het , xD ? zo kunnen we niet veel he

Ga je al vaker met hem om of moet je het ineens van uit het niets gaan vragen?

Ik ken hem van school, we zitten wel is in dezelfde lessen, en hij helpt me ook met school buiten school om zegmaar (A)
Dusja, maar dat doet ie wel met meerdere mensen, dus dat betekent ook weer geen drol natuurlijk.
Het is een lieve jongen, die niet snel verliefd word, wat opzich wel oke is, maar ook weer niet.
Hij is anders dan andere, en dan kan je denken van ja dat vind iedereen over hun liefde, maar geloof me als ik zeg: deze is echt anders dan andere =P

haha aahw, en hoe oud ben jij en hoe oud is hij?

ik 17 & hij 19

[i] heb je hem op msn of heb je zn nummer? nja leuker is natuurlijk persoonlijk doen, maar ik zou t absoluut niet durven. kan je niet eerst een beetje hinten dat je hem wel ziet zitten? en dan zeggen van, zullen we eens wat afspreken? ik zou echt nooooit durven te zeggenvan, ik vind je leuk:P op dit moment zit ik zelf er ook heel erg mee te kloten.

er is een jongen, waar ik een tijdje geleden wat mee had.
en altijd als ik niet op msn ben stuurt hij offline berichten van waar ben je enzo ,en jammer en kus en dit en dat.
en vandaag was ik eten, en toen was k er niet, en dan ineens weer uit het niets, eetse, (K)
xD? moet ik daar nou wat achter zoeken? ook altijd als ik op msn ben begint hij heel spontaan te praten etc.

maar goed, het gaat om jou haha, sorry xD [/i]

hahaha ach ongeveer hetzelfde schuitje =P
Maar ik ben gewoon echt een dikke schijterd, ik kan wel hints geven maar ik denk dat mn rooie halfontplofde hoofd wel genoeg zegt =P
Maar oke morgen is ie er weer ds we gaan het proberen!
En bij jou… of je er iets achter moet zoeken… Ik zou zeggen, zoek uit, geef hints =P

[i] hahahah, xD ja dat doe ik ook, ik zei al van , jammer dat ik je niet meer zo vaak zie etc, xD ghehe.

als ik jou was zou ik echt heel veel mee gaan praten, en hte echt wel een beetje door laten schemeren. of gewoon zeggen van, ga je nog iets doen vandaag? en veeeel interesse in zn hobby’s etc tonen! [/i]

pfoe ik zag hem vandaag weer op school en wat ben ik toch dramatisch!
zat ie te kijken, maar hij bleef me aankijken. Nouu als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het dat wel! Ik had al een tomatenhoofd dus ik zeg kappen nou! Maar nee hoor hij bleef kijken met zo’n strak gezicht, dan denk ik echt: waar moet ik heen waar verstop ik mn rooie hoofd?!
Dus dat uitvragen gaat hem zo niet worden:P

hahahah, dat is wel kut idd, hmmm, lastig.
via msn ofzo dan maar?

Ja dat zou wel kunnen, maar dat is toch minder spontaan.
Pff wat haat ik dit zeg! :stuck_out_tongue:
Tsja ik wil lef tonen en laten zien dat ik er voor wil gaan, maar ik kan er niet voor gaan want als we samen aan het roken zijn dan komt er ook geen zinnig woord uit m’n mond:P

zeg je tegen hem: Hé wat denk je ervan om een keer gezellig iets met mij te gaan drinken? doet het altijd goed!

en wat als hij nee zegt?

dan heb je de verkeerde aan de haak geslagen, als 17-jarige neem ik aan dat je toch wel zelf antwoord weet op die vraag?

als 17 jarige dramatist/schijtebroek, hoop ik dat er een of andere verklaring zal zitten achter de afwijzing, wat dus niet zo is…
oke… ik laat wel weten als ik genoeg moed heb verzameld of als ik het niet voor elkaar krijg om genoeg moed te verzamelen en dus meer tips nodig heb:P

Tja, het komt inderdaad neer op pure lef hebben en op hem afstappen en hem uitvragen of echt opvallend gaan flirten.

Misschien tijdens het roken, als je buiten staat, dat je begint over “brrr, koud!” en dan om een hug vraagt (wel iets subtieler dan ik hier neerzet natuurlijk).
Misschien ook niet echt een super manier, maar ik ben inspiratieloos.

Als ik een goede manier bedenk, drop ik 'm hier nogwel.
Goodluck iig!

Mischien, moet ik hem eerst is bedanken voor het feit dat hij me bijles geeft, alleen dan via een berichtje ofzo… want dat lef hebben is toch iets wat ik niet heb:P

denken jullie dat dat een goed idee is?

Niemand?

sms hem dat je zin hebt in de volgende bijles. Subtiel maar wel duidelijk een signaal dat je hem leuk vind.