Hoe zeggen ik vind hem euk!

Hoii!

Er zit een jongen bij mij op school, die best wel knap is. Hij is 1 jaar ouder dan mij. wij hebben al wel contact. Hij heeft me al 2 keer gevraagd om iets leuks te doen. Dat hebben we gedaan en dat was leuk! Hij gaf mij ook wat complimentjes enzo.

Ik vind hem eigenlijk best leuk, dus nu wil ik dat tegen hem zeggen. Alleen hoe? En vind hij mij ook wel echt leuk?
Hebben jullie misschien tips?

Dankjewel!! :couplekiss_man_woman:

Zoen hem en fluister daarna in zijn oor ‘Ik vind je lief. Ik vind je mooi. Ik vind je leuk.’ Natuurlijk niet precies dat, maar gewoon waar jij je lekker bij voelt, zeg je dan, om hem duidelijk te maken dat je hem écht leuk vind.

Als jullie weer wat leuks gaan doen. Vertel het dan gewoon op een moment dat goed voelt :grinning:

Het lijkt erop dat hij je leuk vind, maar dat kunnen wij natuurlijk niet zeker weten he!
Ik zou gewoon als jullie afspreken, tegen hem zeggen dat je hem wel ziet zitten.
En als je dat heel eng vind doe je het toch gewoon via een sms of als je belt! Succes!

Ik vertel altijd over msn, omdat ik altijd bang ben voor reactiess…

“Ik vind je leuk.”

wel gewoon in zijn gezicht zeggen.
ik heb dat pas ook nog gedaan zondag ik had met m gezoend en toen we aan t knuffelen vlak bij zijn oor gezegd dat ik m leuk vond:) vinden ze altijd leuk en je krijgt sowieso een eerlijke reactie dus ja of hij je leuk vind… Daar kun je zo wel achter komen toch?

zeg gewoon: ik vind jou wel leuk.

Gewoon zeggen niet twijfelen, want als je telkens je zelf af gaat vragen: ‘Is dit het juiste moment?’ Dan blijf je het maar uitstellen! En de kans is groot dat hij jou ook leuk vindt als jullie al meerdere keren hebben afgesproken :slightly_smiling_face:

Maar zoals al eerder is gezegt: Als je het eng vind om in het echt te zeggen, bel hem dan even!

^^^^^Dankjewel iedereen!

je moewt naar hem fluiten!!!
dan kan je altijd nog als hij het niet goed opvat doen alsof je naar een vogel fluite!
succes verzekert
xxxooo

‘Ik vind je EUK’

Is dit serieus? Want dan heb jij echt maar 3 hersencellen ofzo.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha. Ik moet bij jou reactie spontaan denken aan de film Rat Race, met die gozer die niet normaal kan praten :’)

DIE MET DIE TONGPIERCING AHAHA, geweldige film :’)

Hahaha, ja die!