Hoe zeg je zoiets subtiel/normaal?

Nouja, ik vind dus een jongen best wel leuk,
Hij was hier zondag en morgen ga ik hem weer zien.

Maar, vandaag en gisteren heeft hij zn cam aangehad en hij heeft dus serieus nogsteeds dezelfde kleren aan? Zelfde broek, shirt, boxer.
Niet zo fris… =/
(Dat is dus 3 dagen hetzelfde + hij vertelde dat hij dat shirt zaterdagavond ook aan had gehad.)

Hoe maak je daar een subtiele opmerking over? :3
Ik wil niet dat hij boos wordt ofzo…
Of vinden jullie dat ik gewoon helemaal niets moet zeggen?

uhhm, dit kan ff aan mij liggen,
maar 2 dagen dezelfde kleren kan toch?
niet qua ondergoed natuurlijk
maar binnen 1 dag heb je je kleren toch niet al vies,
tenminste, ik draag altijd m’n kleren 2 dagen…
maarja
ik zou gewoon zeggen

‘haha, heb je alweer tzelfde aan? :p’

Je kan er toch gewoon een grapje over maken?

Broek draag ik ook meer dan een dag, maar de rest echt niet!

Ik snap je probleem. Ik zou het zelf nog even afwachten, ruiken of hij stinkt (of heb je dat al geroken?) en dan als het nodig is zo’n opmerking maken als hierboven inderdaad.

Heeft 'ie elke dag de zelfde kleren aan als Zondag?
Misschien kan je er een subtiel grapje over maken?
“goh leuk shirtje, maar is dat je enige ofzeuw?”

Sorry, maar bepaald ondergoed wat ik lekker vind zitten heb ik ook dubbel, dus wie zegt dat het dezelfde is als gisteren? En kleding kan je best twee keer aan. Een meisje doet dat meestal toch ook, alleen dan verder in de week of anders gecombineerd, terwijl een jongen daar makkelijker in is volgens mij, gewoon lekker de dag erna. (: Ik zou er geen opmerking over maken.

Even gewijzigd, hij heeft dus al 3 dagen + 1 avond hetzelfde aan…
En ja, zo’n grapje kan ik wel proberen.

Misschien is het in de tussentijd wel gewassen. :stuck_out_tongue:

maak er gewoon een geintje van, alsof het je niets interesseert. Iets van: ‘Goh, dat is zeker je favoriete shirt he?’

Boxer moet sowieso elke dag schone :'D
je kunt zeggen;
hee viespeuk trek jij nooit schone kleren aan ofzo xD

Maak er een grapje van, zeg gewoon van; heb jij dezelde kleren in je kast hangen ofzo?

Maar ik draag mijn kleren vaak ook wel 2 dagen hoor. Binnen éen dag word het toch niet vies?
Ligt er natuurlijk ook aan wat ik die dag gedaan heb en in de zomer loop ik minder vaak in dezelde kleren, maar over 't algemeen kan het nog best wel.
Maar niet langer dan 2 dagen. En ondergoed al helemaaaaal geen twee dagen ,hahaha.

ik zou gewoon zeggen; omg heb je nou dezelfde kleren aan, HOBO :grinning:

Nee idd, dat doe ik ook weleens hoor.
Maar 3 dagen + een avond… Gaat ver :3
Bedankt voor de tips meiden.

Misschien zijn al zijn onderbroeken wel hetzelfde? Anders zou ik er een grapje over maken.

als ie echt langer dan 1 dag hetzelfde ondergoed aanheeft zou ik dat best een afknapper vinden (A) geeft wel een beetje aan hoe iemand over persoonlijke hygiëne denkt…

inderdaad

maar 3 dagen + avond is wel erg veel

misschien heeft hij wel dezelfde soort boxers? jij kan toch bijvoorbeeld ook 2 witte strings in je kast hebben liggen?
ik zal er niets van zeggen en wachten tot hij weer iets een paar dagen (dus meer als 2 want 2 dagen hetzelfde aan is heel normaal en dan heb ik het over broeken of shirts) aan heeft en dan kan je er een grapje over maken.
misschien was dit maar 1 malig en vind hij bijvoorbeeld die kleding gewoon heel leuk en heeft hij het ook maar uit luiheid nog maar een dagje aangehouden. kan toch?

Ik draag ook altijd 2 dagen hetzelfde hoor, misschien hij normaal ook maar had hij nu zin in nog een dag of zo… Ik zou me er in elk geval niet echt druk over maken.

Zolang hij niet stinkt…

Zolang hij niet stinkt, zal ik me er niet 1,2,3 te druk om maken.
Uiteraard is het niet fris, maar laat in een gesprek vallen dat je erg gesteld bent op hygiene.
Het is een afknapper, ik weet het, maar na enige tijd kan je het heus wel zeggen dat ie er meer rekening mee moet houden.