Hoe zeg je tegen iemand dat je diegene leuk vindt?

Hoe zeg je dat een beetje subtiel? Ik ben nu een soort vrienden met een jongen, en vind hem zoooww leuk! Mijn vriendinnen zeggen dat het waarschijnlijk ook wederzijds is, maar dat verhaal ga ik jullie besparen xD. Maargoed, hoe zeg je tegen een jongen dat je hem leuk vindt? En als het niet wederzijds is, is dan meteen de ‘vriendschapsband’ kapot?

Hoi, ik vind je leuk.

Jongens zijn niet van de subtiele hints.

Grr… Dat is zo moeilijk… :slightly_smiling_face:

Hoi, ik weet niet op een subtiele manier te zeggen dat ik je leuk vind.’

Dies wel leuk xD

Ken je hem van school en heb je les met hem? Dan kun je het hem namelijk eventueel op een briefje schrijven, heb ik ook gedaan, heeft goed gewerkt :dancer:

^Ik zou het sws wel in real talk doen en niet via briefjes, zodanig gaat hij denken dat je preuts bent

ga eerst met hem chatten en flirt een beetje met hem, dan stuur je hem een hartje. dat is toch duidelijk genoeg? :wink:

“Je bent leuk”
Of je begint eerst met flirten om te zien hoe hij daar op reageert.

hahahaha

In zijn gezicht zeggen ‘ik vind je leuk’. Dat werkt het best. (:

“Ik vind je leuker dan een normale vriend.” of gewoon “Ik vind je leuk.”.
Of je zoent/kust hem, kijk hoe hij reageert.

^

ja, loop naar m toe, pak m vol op zn bek, en loop daarna weer weg. als ie naar je toe komt vind ie je leuk, en anders niet. :sex:

sorry voor die smiley, ik wist niks anders.

ik vind je helemaal mooi

Dank je wel voor de reacties! @blacklittlebuterfly, hij zit niet bij me in de klas… (Vind ik al erg genoeg xD) ik heb nu misschien wel een manier hoe ik het aan ga pakken! :wink:

Hoe ga je het dan aanpakken :slightly_smiling_face:?