hoe zeg je dat je 'm niet leuk vind?

Hee!
Op vakantie had ik een jongen ontmoet, heel toevallig enzo want we woonden in dezelfde stad, en niet zo ver van mekaar af. Toen we allebei weer thuis waren hebben we best vaak afgesrpoken enzo, en hij heeft me ook gezoend. Nu is 't zo, hij is heel lief en leuk maar ik voel helemaal niks voor 'm. Maar hij geeft mij wel een indruk dat tie me echt leuk vind, dus ik durf niet te zeggen dat ik geen relatie met 'm wil. Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet aanpakken, dus daarom vraag ik 't jullie. Hoop dat jullie kunnen helpen! xx

zeg de volgende keer dat je hem ziet iets van ‘ik vind je heel aardig, maar ik wil liever gewoon vrienden blijven’?

wat newintown zegt.

als je maar niet zegt, het ligt niet aan jou het ligt aan mij hahahah.

Zeg inderdaad dat je hem een aardige jongen vind, maar niks meer met hem zijn dan vrienden.
Het is beter dat je het zo snel mogelijk tegen hem zegt en hem niet eerst het gevoel geven van: ze ziet mij ook wel zitten.
Dat zou lullig zijn voor hem

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, maar wat ik het moeilijkst vind is de timing xD ik bedoel,
hoe vreemd als je uit het niets zegt, ‘‘Ik voel niks meer voor je dan hele goede vriendschap.’’ :'D

‘‘Sorry maar ik wil niks met je beginnen’’
Hoe langer je wacht, hoe moeilijker het word

Je houdt hem aan het lijntje
dat is absoluut niet goed, andersom zou je dat ook niet leuk vinden

Ik heb bijna hetzelfde. Ik ben op vakantie geweest met mn beste vriend, en daar waren ook 3 van zijn vrienden bij die hij nog van vroeger kende. 1 daarvan had ik al ooit gezien en de andere daar praatte ik altijd mee via skype (ook met mn beste vriend erbij). Maargoed, nu na die vakantie is hij helemaal verliefd op me. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad, gelooft in ware liefde. Hij noemt zichzelf altijd een boeddhist, haha.
Maar bij hem durf ik dus echt niet te zeggen zo van ‘ik wil alleen vrienden blijven’, denk dat hij daar te gevoelig voor is. En ik weet echt niet hoe ik het aan moet pakken :frowning_face:
Pluspunt: hij woont 70 km verderop.