Hoe zeg ik dit tegen hem?

Ik heb nu 2 weken een vriend, hij is superleuk en ik ben voor t eerst écht verliefd. ^^

Anyways, hij zoent een beetje ehh. Apart.
Ik kan het niet anders beschrijven dan een 12 jarige die voor het eerst tongt.
Hij houd zn tong stijf en gaat dan rondjes draaien… Echt, basic ofzo.

Ik had m een x de subtiele hint gegeven dat hij anders zoende dat ik gewend was en dat ik meer van het romantisch zacht zoenen was.

Maar dat hielp dus niet :3 Verder geeft hij vooral kusjes, niet echt tongzoenen ofzo. Niet erg, maarja, het tongen is dus niet erg lekker…
En dit wil ik graag tegen m zeggen, maar ik wil m niet kwetsen…
Hoe kan ik dit nu het beste brengen?
Want gewoon zelf ‘zachter’ zoenen helpt niet x’)

Oefening baart kunst x]

Maar een hint weet ik even niet sorry, veel succes nog voordat je tong eraf valt.

As Mevrouw Cactus said. oefenen en hem met jouw tong een beetje ‘dwingen’. Op het begin met mijn vriendje was het gewoon rampzalig. nou waren we allebei nog groen, ik vond het echt een ramp want ik dacht; is dit het nou, het is goor! Hij ging nog sneller als een wasmachine en … het was echt een aantal keer fout en op één keer. ging het goed en het grappige was dat we het allebei doorhadden en zo van… oeh dit is veel beter:D Dus wacht nog maar een paar dagen/weken (bij ons kwam het echt niet in één keer) af en blijf proberen te sturen, of het helpt of niet… Als het echt niet overgaat probeer dan maar te praten.

Okee, dankjullie :grinning:

Oh my, ik had ook een ex die ECHT NIET kon zoenen, vreselijk! Ik heb het nooit durven zeggen. Ik wilde wel maar ik durfde niet. Ik had daardoor ook nooit meer zin om te zoenen en daardoor steeds minder zin om hem te zien, us dat hielp ook niet echt in die relatie. Ik zou het dus maar wel zeggen als ik jou was. Als je niet zo’n schijterd bent als ik tenminste.

Wat je zou kunnen proberen, is een voorstel doen om anders te zoenen. Zo van, “hey, let’s try this!” Vriendjes die niet (goed) kunnen zoenen zijn uiteindelijk wel balend.
Als je hem een beetje subtiel aangeeft dat 't ook anders kan, heb je vast in no time een zoengod.

Ik was eerst ook niet echt onder de indruk van mn vriendjes zoentalenten (tong te ver etc) maar nu is het veel beter :grinning:

Haha xD, dit doet me denken aan een jongen die ik in Italië heb ontmoet.
Echt, hij zoende als een neukende wasmachine.

Ik zou het gewoon tegen hem zeggen!
Voor hem is het ook niet fijn lijkt me.

:’)

mijn vriendje zoende eerst ook niet zo geweldig :stuck_out_tongue: maar ik heb 't 'm goed geleerd =)) k denk dat je altijd wel moet doen, omdat iedereen toch anders zoent en een andere manier van zoenen lekker vindt…
gewoon flink zoenen, oefening baart kunst :wink:

na een beetje uitproberen komt het vast wel goed,
en kunne jullie kijken wat jullie allebij fijn vinden

Haha, had ik ook een beetje last van.
Ik zou t persoonlijk niet zeggen, dat kan bijna alleen maar lullig overkomen…

Maar idd, oefenen, laat hem zien hoe jij het lekker vindt.
Dan pikt hij het vanzelf wel op!

je past je altijd aan, aan elkaars zoen, dus komt vanzelf goed:naughty:

dat had ik ook uiteindelijk ging het steeds beter omdat we ons vanzzelf aan paste

Ik had ook een ex die niet kon tongen… Dus ben ik bij hem op het ‘happen’ over gegaan. En dat kon die wel (:

Wat is dat in het Italiaans :’]

sei cazzo lavatrice :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha het klinkt nog chique ook xD

OT: je kunt proberen het hem duidelijk te maken door idd hem te laten aanpassen en subtiele hints te geven en als dit niet werkt kun je het altijd nog zeggen. Maar als je dat doet, doe het dan zo spontaan mogelijk, haast een beetje tussen neus en lippen door, want als jij het heel serieus gaat zeggen voelt hij zich alleen maar lulliger.
succes ermee iig :wink:

Niks zeggen, gewoon wachten tot ie beter zoent en dan zeggen dat ie slecht zoende en dan vet hard erom gaan lachen.
werkte bij mij ook :grinning:

marjoleinkroket: wow dat is toch fxcking lullig? :’)
Praat er voorzichtig over?
De jongen waar ik door ontgroend werd kon ook écht niet zoenen. Echt zo ranzig. We waren met een groepje mensen, en zij wilden dat we elkaar zoenden, maar ik durfde niet zo goed. :’) Uiteindelijk dus toch gedaan, en het was smerig, echt, na 5 sec. duwde ik hem weg en brulde ik ‘GATVERDAMME!’
Zo lullig. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maargoed, daarna had ik wel sorry gezegd enzeu en dat ik het gewoon een raar gevoel vond. Hij was niet boos. ;’) Maar de keren daarna dat we zoenden bakte hij er ook niks van, ik dacht echt ‘is dit nou wat iedereen zo lekker vindt? ik vind er niks aan’. Maar later bij andere jongens merkte ik dat zoenen wel fijn kan zijn. :slightly_smiling_face:
Nouja, niet dat jij hier iets aan hebt.