Hoe zeg ik dat ik hem niet meer leuk vind

Hee,
Ik ben een meisje van 14 en ik heb nu een paar keer afgesproken met een jongen. We hebben niet gezoend ofzo maar we geven elkaar wel altijd een kus. Hij zegt ook heel vaak tegen me dat hij me zo mooi en leuk vindt. In het begin vond ik hem ook heel leuk maar nu eigenlijk niet meer.
Hoe zeg ik nu tegen hem dat ik hem een hele leuke jongen vind maar wel gewoon als vrienden?

Kus

Hoi!
Goed dat je voor jezelf de knoop hebt doorgehakt, dat is een goede eerste stap.
Bedenk voor jezelf dat je hem er veel meer plezier mee doet als je nu eerlijk bent. Als je hem aan het lijntje houdt, dan maak je hem niet gelukkig omdat je hem geen liefde vanuit je hart kan geven. Hij heeft er meer aan om het afspreken te stoppen, zodat hij zich op iemand anders kan richten.
Ik zou het in het echt of via een telefoongesprek vertellen, maar niet via de mail of een berichtje.

Het beste kun je het zo snel mogelijk eerlijk tegen hem zeggen. Zoals jij het zegt vind ik het al best goed, dus iets van dat het een leuke jongen is en dat het niet aan hem ligt maar je geen gevoelens (meer) voor hem hebt.
Op deze manier kwets je hem het minste.

Gewoon eerlijk tegen hem zijn! Vertel hem dat je hem aardig of leuk vindt, maar dat je verder geen gevoelens hebt voor hem.

Succes.