hoe zal ik het zeggen

ik ga nu al een paar weken met een jongen,
maar ik voel niks meer voor hem, ik vind het ook niet leuk als ik een sms van m krijg of als ie vraagt om iets te doen.
vanavanond had ik weer met m afgesproken we hadden die hele avond niet met elkaar gezoend alleen toen ie me naar huis bracht zoende hij me wel
ik zoende wel terug maar niet lang
ik durf alleen niet te zeggen dat ik niks voor m voel
ik kreeg net een sms;
heey lief was er wat vanaaf ofso je deed net ff anders bij je huis.

wat zal ik terug smsen?

Duidelijk dat je het uit moet maken.
Zeg in die sms, ik wil je morgen even spreken.
En dan in real life zeggen ‘Sorry maar ik voel niet veel voor je, het spijt me echt maar ik maak het uit, we kunnen wel vrienden blijven. Oid.’

Maak he tdus wel in real life uit,dus geen sms,msn,telefoon,dat is echt lame.

oh jammer.
je moet het hem gewoon eerlijk vertellen
ik had dit ook bij een ex.
zoiets gebeurt nu eenmaal. maar kwel hem niet langer

maar het is nooit echt aangeweest dus het klink ook zo raar als ik zehet uit is…
en in real life durf ik niet;s

Toch gewoon doen, ben je weer een ervaring rijker.

Mijn tip; uit maken. op een duur zal het helemaal niet meer lukken en dan ga je die jongen alleen maar kwetsen. En kzou het ook echt int real-life doen, dat is het beste dan kom je er zelf met je tweetjes uit.

oke, ik heb bedacht dat ik het maar ga smsen ik weet dat het best slecht van mezelf is, maar ik durf het anders echt niet
wat zal ik smsen dan?

hee, sorry dat ik zo vaag deed hoor maar ik weet eigenlijk niet of ik nog wel wat voor je voel;$ het ligt niet aan jouw ofso, maar dat gevoel is gewoon weg &ik wil ook niet tegen je liegen en doen alsof ik je leukvind daarom zeg ik het maar eerlijk:$…xxx

is dat goed?

nee

reallife

dan ga je het maar durven.

Je tekst is goed!
Maar in REAL LIFE!

smsen is zo laag
ik vond het ook moeilijk, maar het voelt een stuk beter als je het op deze manier uitmaakt en dat is voor hem ook wel zo ‘fair’

Je kan ook gewoon zeggen dat je minder met hem wil afspreken, dat je meer tijd voor jezelf wilt.

Denken jullie eigenlijk wel hetzelfde over jullie ‘relatie’? Jij ziet het misschien niet echt als iets (je zegt dat het nooit echt aan is geweest), maar misschien denkt hij wel dat jullie verkering hebben.

Dus vraag eerst hoe hij over jullie relatie denkt. En zeg vervolgens hoe jij er over denkt. Dat lijkt me het meest duidelijk.

idd…

sms dat je met hem wil praten en spreek met hem af en zeg het

SMS hem dat jullie n,odig eens moeten praten, zodat je het uit kan leggen waarom je zo anders deed.
En dan leg je het hem gewoon rustig eerlijk uit.