Hoe zal het aflopen?

Hee meiden
ik wil graag jullie mening horen!

het zit zo…

Ik ken al een paar maanden een leuke jongen
Toen het maanden geleden uit ging met mn vriend was hij de eerste op wie ik weer verliefd werd.
En dat heb ik hem ook laten weten dus begonnen we beetje te date… tot dat hij wat flikte waar ik niet zo blijs mee was maja we hadden nog niks dus was geen big deal…
naja toen was het date weer beetje gestopt… hij liet niks meer horen dus ik ook niet. Daarna begonnen we weer te date… liep ook niet goed af want hij liet niks uit zich zelf horen…
Maja als we elkaar ergens tegen komen blijven we stiekem oogcontact zoeken enzo omdat er gwn een spanning tussen ons hangt. We voelen ons tot elkaar aangetrokken ofzo i don’t know …
maar opeens begonnen we weer te praten op msn enzo en hij ging me opeens ook uit zich zelf smsen… dus we gingen uit zaterdag en kzag een hele andere kant van hem:o hij betaalde dingen voor mij en k mocht zn vest aan omdat k het koud had , sloeg opeens een arm om me heen alsof we een setje waren.
die dag erna begon hij weer met smsen dat hij het leuk vond en of ik wat kon doen ( dus we hebben afgesproken) was gezellig:) en van de week weer afgesproken was ook leuk. en hij vroeg meteen of ik over een paar dagen weer wat kan doen met hem. dus heb al een andere kant van hem gezien dingen die ik niet had verwacht. maar er is wel meer gebeurt dan zoenen…veel meer… en dat was toen ook gebeurt bij de eerste keer dat k met hem afsprak. ik kon het niet laten:$ maja ik hoop niet dat hij me alleen daar voor gebruikt…
Wat denken jullie zal het wat worden? En ben ik meteen al te ver gegaan om het meteen te doen en paar dagen trg weer?

Hoop dat het beetje duidelijk was:)

Klinkt alsof het best wat kan worden, maar ik vind dat je best snel gaat. Leer hem eerst nog eens beter kennen en kijk of hij zo lief blijft doen.

Ten eerste vind ik het stom van je, sorry dat ik het zeg.
Nadat die twee keer wat flikte had ik nooit meer kunnen gaan date met hem denk ik… dan weet je in feiten al dat die niet vertrouwen is. Maar aangezien hij anders deed, heel lief etc. had ik hem als ik jou was nog een kans gegeven & dat heb je gedaan. Maar dan ga je direct na veeel verder. Is gewoon stom. Misschien ging het hem daar alleen om? Misschien flikt die zoiets weer etc. Dat je dat gewoon doet de eerste keer dat je met hem afspreekt. Sorry maar je bent wel heel makkelijk te krijgen.
En wie weet wordt je straks hard gekwetst of wie weet ziet die het niet eens officieel. Wat dan?
maar goed zo denk ik erover.

happy face snap wat je bedoelt… ben ook dom dat ik dat deed en hem nog een kans heb gegeven… maar ik geloof er wel in dat mensen kunnen veranderen en kheb met hem tussendoor er is over gehad enzo en hij gaf toe dat hij fout zat en bood zijn excuses aan… en ja mocht het weer niks worden. dan is het voor mij helemaal duidelijk en is het gwn egt egt egt over.
Maar het vreemde is al we bij elkaar zijn voelt et gwn al alsof je al een relatie hebt. maar bedankt voor je mening!

ja klopt… en je kan hem ook zeker eens kans geven. Maar stel het ging het hem daar alleen om… heb je hem het direct gegeven bij de eerste keer dat jullie afspraken. Ik snap niet waarom je niet eerst wacht totdat je weet dat die zeker te vertrouwen is, en dat het niet alleen daarom gaat. Nja ik doe daar misschien moeilijk over, maar ik zou me hartstikke bezeikt doen wanneer hij me daarom zou gebruiken en ik het hem ook nog gaf

Dat als je bij hem hebt et lijkt alsof je een relatie hebt ken ik… mijn (inmiddels zie ik het niet meer zo) beste vriend laat nooit wat uit zichzelf horen, maar als ik daar ben lijkt het net alsof we wat hebben en hij is dan juist altijd degene die vraagt of we elkaar zo snel mogelijk weer zien. Maar als ik hem dan later niet meer bel ofso zie ik hem ook gewoon iet want hij kan niet plannen ofso. Hij zegt dan ik laat wel horen waneer ik kan maar dan laat die niks horen echt super raar.

Maar ik snap dat je hem een tweede kans hebt gegeven, dat doe je als je verlieft bent. Het lijkt me een hele lieve leuke jongen, ga ervoor! Als het weer fout loopt dan leer je er vanzelf wel van, je moet deze jongen niet laten lopen. Misschien gebruikte hij je eerst wel, maar hoe die nu doet, is die volgens mij wel gaan inzien wat voor een leuk meisje je werkelijk bent. :slightly_smiling_face:

Ja snap ook niet waarom ik dat deed… trouwens kheb et beetje verkeerd neergezet want het was niet meteen de eerste keer maar in de keren dat we beetje voor het eerst wat gingen doen… Ik doe hier meestal ook erg moeilijk over maja als je iemand leuk vind… ben je wel eens blind*helaas* was ik dat toen ook en had er wel een rot gevoel over dat ik dat al bij de eerste keren deed. maja gebeurt is gebeurt.