hallo iedereen, ik wil graag beroemd worden,
maar wat moet ik dan doen?
Me bekend maken op YouTube? Of instagram?
Alvast bedankt
hallo iedereen, ik wil graag beroemd worden,
maar wat moet ik dan doen?
Me bekend maken op YouTube? Of instagram?
Alvast bedankt
heb je een talent?
instafamous xx
dat zal dan wel moeten. Ja ik heb talent (beetj vaag om t zegge )
ga naar hollandās got talent ofzo
Nou ten eerste moet je er echt HARD voor werken, wil je het bereiken.
Idk talentenjacht ofzo
YouTube kan ook wel maar dan moet je eh ja veel succes hebben erop want er zijn bijvoorbeeld 100000 andere covers van mensen met een hele mooie stem maar toch krijgt niet iedereen helaas de kans.
Persoonlijk vind ik het altijd nogal oppervlakkig als mensen zeggen dat ze beroemd willen worden, ik denk dat je pas beroemd kan worden als je echt je talent met passie en liefde doet. Niet van oh laat ik dat maar gaan doen omdat ik beroemd wil worden.
sowwwwwww
kei stoer!!!
ik ben ook stoer x
Nee maar meid geloof me je moet er echt heel hard voor werken en niet wachten ofzo of wachten tot het op je afkomt, nee, dan kan je het wel vergeten. :")
En nu ben ik wel benieuwd naar je talent, wat is je talent?
wow swaggergirl hipstah
Je kan wel goed een verbaasd gezicht trekken, is dat je talent?? Ik zou er echt wat mee doen
Beroemd of gewaardeerd? Zit wel een verschil in ha-ha.
Jij kan echt beroemd worden door een boek te schrijven. Qua taal en woordenschat kom je al aardig op weg.
Denk dat ze allebei bedoelt haha
Oke sommige reacties zijn ook niet echt nodigā¦
ik wil graag iets gaan doen met zingen. En super bedankt voor de tips.
Het is denk ik idd niet makkelijk om beroemd te worden. maar wel super bedankt
Ik zou sowieso aan je spelling werken. āHoe word ik beroemdā, zonder t. Maak leuke fotoās op youtube! Doe wat origineels.
Heb je een filmpje?
Ik ben je jury x
Beroemd worden zit hem allereerst in (UNIEK) talent idd.
Daarnaast hoeveel je je best er voor doet en welke connecties je hebt en gebruikt.
Beetje lastig voor ons girlsceners denk ik⦠tenzij beroemdheden stiekem ook op girlscene zitten, dan roep ik die vooral op.