Hoe word jij als je gedronken hebt?

Ja, daar ben ik wel benieuwd naar haha. Ik weet bijvoorbeeld dat één vriendin van mij altijd heel emotioneel wordt als ze teveel gedronken heeft, dus er hoeft maar iets te gebeuren en dan is ze aan het huilen. Een ander wordt heel druk en enthousiast over alles.

Dussss vertel, ik ben nieuwsgierig haha

Ik ben dan echt één al stemmingswisseling. Ik kan heel vrolijk en druk doen. Maar dat kan ineens omslaan in agressie en huilen.

Lol. Ik wordt altijd te vrolijk, ik ga teveel praten en vind alles grappig. :’)

Dat lijkt me echt super kut

Haha precies dit!

Haha, ik herken me hier zo in. Ik vind ook alles dan helemaal geweldig. :’)
En ik word er ook veel makkelijker door ghehe

Teveel drinken is sowieso kut. De ellende die het soms met zich mee brengt.

Super melig.

Het kan twee kanten op; meestal ben ik spontaan en vrolijk, maar als ik die dag al in een pisbui was, dan versterkt alcohol dat alleen maar.

Echt dronken ben ik nog maar 2 keer geweest, maar in goed aangeschoten staat word ik vrolijk, melig en kruipt mijn accent naar boven :’)

Ik merk er nooit wat van, alleen zelfverzekerder, maar als ik niet uitga en gewoon met vrienden ergens zit, wordt ik juist moe en hangerig en een beetje afwezig

ik heb geen idee, nog nooit dronken geweest.

Dit meestal, maar als ik al moe ben dan versterkt alcohol dat alleen maar en ben ik juist heel saai :’)

heel blij en vrolijk en spontaan en ik wil iedereen knuffelen en zoenen en ik word heel aanhankelijk. daarom laat ik het ook (echt bijna) nooit zover komen dat ik dronken word. oh en ik onthoud niks meer, als ik dronken ben loop ik standaard een uur naar mn fiets te zoeken.

Bij mij is het heel verschillend, maar alle emoties zijn veel extremer dan normaal. Overdreven blij, héél erg aanhankelijk, super geirriteerd of boos of extreem emotioneel.

Dit. Tenzij ik echt een enorm slaaptekort heb, dan val ik in slaap. Maar dan moet ik echt een week nauwelijks geslapen hebben.

Ik ben nog nooit dronken geweest, maar als ik aangeschoten ben dan word ik heel vrolijk, vind alles leuk, maar ik ga langzamer praten :grinning_face_with_smiling_eyes: Echt een hele gekke combi.

Avontuurlijk

Heel vrolijk, druk, veel praten en ik wil dan de hele tijd mensen knuffelen.

Eerst wordt ik heel blij en los en aanhankelijk enzo. En als ik echt veel gedronken heb wordt ik moe en wil ik alleen maar slapen :’)