Hoe word je ingeroosterd bij een supermarkt?

Hoi! Ik heb een vraagje, want ik wil solliciteren bij een supermarkt. Maar op de site staat dat je dan tot 12 uur kan worden ingepland. Maar houden ze zich daar ook echt aan? En hoe word jij bijvoorbeeld in een schoolweek ingepland?

Als je op school zit word je alleen 's avonds ingeroosterd en/of het weekend. Als je word aangenomen moet je je schoolrooster en eventueel andere activiteiten als sport doorgeven zodat ze daar rekening mee houden.

Waarschijnlijk houden zich daar wel aan ja, er zijn nog meer part-timers en zoveel uren zijn er 's avonds toch niet beschikbaar.

Toen ik nog een bijbaantje in de supermarkt had werd ik meestal 8 a 10 uur ingeroosterd.

Oke dankjewel! Ik vroeg me ook af als je ook 2 baantjes kunt hebben? Bijvoorbeeld bij de ah en de kruidvat.

Ik ben ook aangenomen voor 12 uur toen ik nog op de middelbare school zat, en werd toen gewoon 1 avond ingeroosterd (3 uur) en op zaterdag (ong. 9 uur, bijvoorbeeld van 07.00-17.00). Zo doen ze het bij de meeste supermarkten die ik ken.

Het is echt verschillend. Ik werd aangenomen voor 12 uur (was 16 dus dan mag je volgens mij ook niet meer ingeroosterd worden, of je moet zelf toestemming geven) en ik werd de ene keer 8 uur in een week ingeroosterd en de andere keer 24 uur omdat ze een tekort aan personeel hadden. Stel je grenzen goed vast op het begin!

Mag je in het bijbaantjestopic vragen