Hoe word je beroemd?

:camera:
Naja de titel zegt het al haha,

Er zijn onwijs veel dingen wat je doen op youtube bijvoorbeeld. Maar ik weet niet ik merk dat er altijd wel een trucje is om mensen aan te trekken maar wat :upside_down_face:

Let me know! x

Origineel zijn, weten wat mensen willen horen/zien en aantrekkelijk gevonden worden wil in veel gevallen ook wel helpen.

Volg Kim Kardashians voorbeeld.

Hahahaha, nee grapje. Wees gewoon jezelf en laat dingen zien die je goed kunt, zodat je mensen kunt lokken!

Het is ondertussen ontzettend moeilijk om er tussen te komen.
Er zijn zo veel mensen die beroemd proberen te worden met Youtube.
Je moet echt ontzettend orgineel en goed zijn.

Plus ik denk dat een Youtube channel beginnen met in je hoofd al beroemd worden sowieso niet een geweldig plan is. Je moet het doen omdat je het leuk vindt om het te doen.

hahaha moet er eerlijk gezegd wel om lachen.
Naja het probleem is 'm dat ik geen talent ofzo heb. Ik weet bij god niet waar ik zou moeten beginnen

Nee daarom vraag ik, HOE je beroemd kan worden en niet persé dat het met Youtube moet snap je :stuck_out_tongue:

^
Ja het geld eigenlijk voor alles wel.
Ik denk dat niemand die beroemd is dacht ‘goh laat ik eens even beroemd gaan worden’
Ze deden wat ze graag deden en zijn daardoor beroemd geworden

Sowieso als er een simpel trucje voor was dan was iedereen nu wel beroemd (’:

• boek schrijven.
  • optreden bij popstars ed.

Je doel moet niet zijn: ‘Beroemd worden’
Je moet iets doen wat je leuk vind en als je daardoor toevallig bekend wordt, is dat mooi meegenomen. Maar echt, dat doel moet je maar snel uit je hoofd zetten.

Dus je wilt beroemd worden zonder dat je ergens talent voor hebt?

Het spijt me als dit hard overkomt maar zonder talent kom je niet ver. (met uitzondering van Kim K dan…) Beroemd worden kun je niet plannen. De meeste mensen worden beroemd door iets te doen wat ze leuk vinden en er toevallig heel goed in zijn. Het spijt me dat ik die bubbel moet doorprikken, maar als je geen talent hebt kun je beroemd worden wel vergeten.

Heel erg veel geluk hebben :’)

Youtube

Zelfs mensen als Kim K en Paris Hilton werken zich het touwtyfus. Al lijkt dit allemaal helemaal niet zo.
Dus inderdaad. Zonder talent wordt je niet beroemd.

Oke, daar heb je gelijk in. Maar naar de buitenwereld toe worden ze gezien als domme sletjes die zichzelf naar de top geslapen hebben of alleen maar beroemd zijn omdat hun pappie toevallig eigenaar is van een beroemde hotelketen. Want wees eerlijk: in de media zijn Kim K en Paris Hilton de celebs zonder talent.

Sorry dit antwoord is heel erg off-topic.

Een moord plegen.

Nee grapje. Waarom wil je per se beroemd worden? Want ik denk dat beroemd worden om het beroemd worden, niet zo heel goed werkt meestal. Tenzij je Paris Hilton heet misschien.

Het hoeft niet zo serieus gevat te worden :cold_sweat: Daarom heb ik het ook bij de onzin topics geplaatst. Maar jullie hebben wel een punt hoor zonder talent kom je alleen niet ergens. Maybe kom ik wel ver in de mode wereld maar dat zie ik niet zo zitten om mezelf echt te verkopen. I think I have to face the reality tho

Je wordt gewoon niet beroemd.