Hoe word je beroemd?

[b](Dat is niet mijn echte vraag hoor.)

Willen jullie beroemd worden, en hoe ben je dat van plan?

bv door; Zingen, acteren, modellenwerk, goeden doelen.

Hoe ziet jouw leven als beroemdheid er volgens jou uit?

Best rare vraag, maar dat vind ik gewoon leuk om te weten.

XOXO Toedels![/b]

Ik hoef niet echt beroemd te worden, maar als ik mijn kost kon verdienen als schrijfster zou dat erg mooi zijn.
Zal waarschijnlijk wel nooit waarheid worden, maar het is een mooie droom :slightly_smiling_face:

de enige ‘beroemdheid’ die ik zou willen is dat mijn boeken dan bekend genoeg worden om fans te hebben die dan hun eigen fancommunity op het internet ervoor ontwikkelen en verhalen over mijn verhalen en fanart ervan maken enzo, dat lijkt me geweldig <3

ik niet, maar een jongen uit mn klas van de basisschool deed er alles aan om bekend te worden. Hij is nu europees of wereldkampioen levendstandbeeld en hij heeft mee gedaan met holland’s got talent. Hij was die mime-speler. achja, veel doorzettingsvermogen;)

die gozer is eng.

ot; ik hoef niet beroemd te worden. zou graag schrijfster willen worden, alleen dan onder een pseudoniem.

Nee niet echt.
En die mime speler had ik gezien ja xD

beroemde triangel speler
that’s what I do best

Beroemde hockeyster :grin:

Beroemde politicus. :grinning_face_with_smiling_eyes:

-------

Niet beroemd, maar wel bekend binnen de juiste scene (de grafische that is)

ja ik ga beroemd worden
mark my words

gewoon heel hard je best doen xD
en veel netwerken

Beroemd wakeboarder of fotograaf

Beroemd zijn lijkt me leuk,
maar toch, je bent dan echt de hele dag bezig.
En je hebt een grote kans dat de paparazzi achter je aan rent, ook leuk >.< …

Dus nee, ik word niet beroemd :slightly_smiling_face:

Later gewoon een leuke baan hebben is voor mij genoeg.
Beroemdheden in mn vriendenkring hebben lijkt me dan wel weer leuk :stuck_out_tongue:

Alles wat je doet word gefilmd.

Lijkt me echt geweldig!

ik zou best een acteer carrière willen, maar ik heb daar toch het talent niet voor :stuck_out_tongue:

Argh bah. Nee! Dan kun je dus echt nooit zomaar wat doen, je kunt haast niet meer jezelf zijn omdat er op elke hoek wel iemand staat om je te filmen ‘smile!!!’ Nee, lijkt me niets. :stuck_out_tongue:

Maar OT…Wat dacht je van écht beroemd na je dood? :stuck_out_tongue: Dan word je als het ware onsterfelijk… oew.

Jaa, lijkt me wel leuk
maar volgens mij ga je het op een gegeven moment wel zat worden.
just for fun ^^

Mijn neef doet btw de Amsterdamse filmacademie, dus mss heb ik over een tijdje wel van beiden wereldjes wat: zelf niet bekend, maar bij hem smeken voor uitnodigingen voor premieres ofzo :’)

Ik zou wel de nieuwe anton Corbijn willen worden… (hele goede fotograaf)