Hoe word ik 'wilder'?

Ik ben altijd een beetje een rustig onopvallend persoontje, maar ik wil wat wilder en opvallender worden. ik wil dat iedereen mij ziet en denkt; ‘hee, dat is dat zelfverzekerde meisje, dat alles durft.’ (zoiets dan.) maar hoe?
heeelp!

EDIT: ik ga binnenkort naar een nieuwe school, dus dan leert iedereen me zo kennen.

Dat kun je niet 1,2,3 worden.
Dat ben je van jezelf, of helemaal niet.
Spring in het diepe.

gewoon doen en niet denken.

Dat gaat, gezien hoe je bent, heel nep overkomen.

Gewoon vaker praten met mensen, iets socialer proberen te worden en je niet al te veel aantrekken van wat anderen denken (niet overdrijven natuurlijk).
Maar dat gaat idd niet in een keer, gewoon langzaam het opbouwen en als het je bevalt dan kun je er mee doorgaan…

Gewoon je ding doen. Anders komt het (wat E_kid zegt) waarschijnlijk echt fake overkomen. En dat wil je niet, toch?
Just be yourselffff.

Gooi je haar los en gaan met die banaan

Verf je haar blauw
Dan val je op.
Ik spreek uit ervaring x]

verstand op nul, gewoon doen.

Ik ben zelf ook best een stil meisje en op jouw leeftijd dacht ik ook van: Jeetje ik wou dat ik toch wel wat meer opviel, wat vaker mijn mond durfde open te trekken etc. Maar als dat niet is hoe je bent, dan kan je je wel zo gedragen maar zoals de meiden hier al zeggen, dat komt toch alleen maar fake over.

Als je gewoon goed in je vel zit, komt het allemaal wel goed. Wees blij met wie je bent en dan durf je ook meer en kan het je allemaal niet zoveel meer schelen : )

ik wil je best wat tips geven, maar ik ben bang dat ik dan heel veel commentaar over me heen krijg, haha

Uhmm? Gewoon doen! Met meerdere mensen gaan praten, zelfs als je ze niet mag!
En je beter gaan kleden misschien?(niet dat ik zeg dat je slecht kleed) Maar zo krijg je vanzelf zelfvertrouwen, want je voelt je dan echt op je gemak.
XX

waarom denk ik aan geert wilders nu?

hahahaha daar dacht ik ook al aan ;g

lol.
als je ‘wild’ wilt zijn, doe dan iets wat je eng vind :’]
bijvoorbeeld in die ene enge achtbaan, bungeejumpen of wat dan ook…
ga uit je dak.

zelf moest ik in een hele diepe zee springen tussen een school vissen.
ik had nog maar net mijn diploma, maar iedereen ging duiken en ik was de enigste die niet durfde.
En dan spring je in de zee, en dan is het zo mooi!
En dan krijg je een vette adrenaline kick!

of je gaat gewoon op kickboxen of motorcross :stuck_out_tongue:

DAAR DACHT IK OOK AAN. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Hahahahaha. Droog. :’)

Doen wat je zelf wilt, zolang je maar jezelf blijft.

ahahaha ik ook xD