Hoe word ik snel wakker?

Hey mensjes!

Ik heb een probleem: ik raak s’ochtens nooit wakker! Wat ik ook doe, ik slaap gewoon door als mijn wekker gaat :bored:.

Geef me tips, please!!!

Dus als ik het goed begrijp maakt je wekker urenlang een piepconcert en word jij daar niet wakker van.

Jep :dry:

zelfde probleem haha

-

Al geprobeerd, maar dan hoor ik hem niet :hammer:

Oke, dat verwachtte ik niet.

Wat vaak voorkomt is dat je bewust of onbewust de wekker uit doet en daarna weer in slaap valt. De wekker verplaatsen zodat je gedwongen wordt om het bed uit te gaan is dan vaak een oplossing.

In jouw geval kun je vragen of je ouders je elke ochtend wakker willen maken.

Dat had ik ook! Ik zette de wekker aan de andere kant van mijn kamer, maar ik hoorde het nog steeds niet. Mag ik vragen hoe lang je per nacht slaapt? Bij mij zat het probleem daar. Ik sliep te lang (naja, 8 uur is voor mij teveel heb ik gemerkt), nu slaap ik wat minder en dan hoor ik de wekker gewoon wel.

http://lolhoek.nl/pdata/t/2355.jpg

/

Ik zou dan serieus gewoon mijn handen op dat ding leggen en verder slapen

Heb je een liedje waar je de pest aan hebt? Stel dat dan in als wekker met een absurd hard volume.
Of gewoon een schijt irritant deuntje, zoals nagels over een krijtbord

Of je kan een wake-up light proberen.

Vragen aan een familielid of ze je wakker willen maken om x uur wanneer je der echt uit moet.

Ik zet altijd mijn wekker om 10 voor 6. Dan gaat mijn 2e wekker om 6 uur en mijn 3e om half 7. Dan ben ik inmiddels wel wakker en ga ik douchen. Dan ben ik klaarwakker!

dit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zet je wekker op z’n allerhardst en dan moet je toch wel wakker worden lijkt mij… Ik tenminste wel, had hem een keer per ongeluk op volume 15 gezet en toen lag ik naast m’n bed. :cold_sweat:

Mijn tip die ik bij toeval heb ontdekt.
Gebruik je mobiel als wekker en zet hem op het hardste geluid. Leg hem onder je kussen!
Wat er gebeurt: Je bent heerlijk aan het slapen en hoort vervolgens een keihard geluid waardoor je je helemaal kapot schrikt en meteen overeind zit. Zo wordt je ‘echt’ wakker en niet ‘half slapend half wakker’

Heb je dan niet ontzettend veel straling tijdens de nacht?

Enige oplossing lijkt mij een hardere wekker.
Bovendien slaap je te weinig, misschien ben je ook gewoon te moe in de ochtend.

Dat idd. Wat een pokkeding was dat zeg. Ik had er 1 van de Ikea