Hoe word ik mooier?

Ik ben nu niet echt lelijk ofzo, maar ik straal geen schoonheid uit enzo
en sommige mensen die mooi zijn ztralen schoonheid uit
jeweetwel, ze stralen,
hebben jullie tips hoe je ook schoonheid uit kunt stralen?
xxkuzzzzie.

je kan niet meer doen met wat je hebt. leer er mee leven.

make-up doet wonderen.

ik denk dat we een foto moeten zien om tips te kunnen geven!
zorg in ieder geval dat je huid goed verzorgd is en zorg dat je kapsel goed bij je gezicht past.
ook de kledingstijl maakt echt heel erg veel uit!

foto ?

goed over jezelf denken

Ik vind mooie wenkbrauwen altijd iets stralends geven

Zelfverzekert zijn ftw

Whitney Port bijvoorbeeld is ook net een kraai, maar ze straalt zelfverzekerheid uit, daardoor vinden mensen haar alsnog vaak knap.

Iksnap precies wat je bedoelt. Ik ben niet lelijk ofzo;$ ikbedoel niet echt zovan : OMG. HOEZO LELIJK? Je bent gewoon normaal. En dan wil je dus iets uitstralen meestal is dat zelfvertrouwen. Als je zelfvertrouwen uitstraalt straal je ook schoonheid uit. Tenminste als je er leuk uitziet, vrolijk kijkt. Als je lekker in je vel zit. Dus wat ik zou doen is gewoon, vrolijk opstaan, het leukste wat je hebt aantrekken, Je haren leuk doen. Zorgen voor zelfvertrouwen. dan komt het wel :slightly_smiling_face:

Oh, en natuurlijk jezelf verzorgen, mooie klereen, make-up. Maar overdrijf daar dan niet in, dan wordt het juist weer lelijk.

XD

Whoops, gaat niet lukken, sorry

nee, je moet gewoon een stralende lach hebben, rug recht en tietuh vooruit. ziet er al een stuk zelfverzekerder uit.

hahahahaha i love you XD

Accentueer je goede punten :3

En hier staan ook wel een aantal goede dingen tussen:

http://i6.photobucket.com/albums/y240/EsmeeV/tumblr_krbn0azbqg1qzw2awo1_500.png

lachen & aardig zijn kan echt al een hoop verschil maken. =D

^ en een goed gebit is natuurlijk ook niet overbodig.

je kunt je gezicht sowieso wat meer laten stralen door highlighter te gebruiken, en verder idd wat de rest zegt. (:

Kraai? xD dat valt wel mee toch?

stink niet uit je mond, en heb geen ernstig gele tanden.

dat is gewoon vies. (A)