Hoe word ik intressant?

Ik ken een jongen nu 3 jaar en ik vind hem echt heel erg leuk. we hebben 2 jaar niet gepraat omdat ik een vriend had toen maar nu niet meer. Soms doet hij heel geintresseerd en dan weer niet. in het begin smste we heel erg veel en nu is het soms 1 of 2 smsjes per dag. hij is 19 en ik ben 16, ik vroeg hem mee dit weekend naar een club maar hij moet leren en hij zei: wat zoek ik tussen de 16 jarigen? :frowning_face: weet iemand wat ik moet doen zodat hij weet dat ik niet kinderachtig ben en intressant? help me astjeblieft

Dat hoor ik zo vaak, dat jongens een meisje vaak te jong vinden, terwijl dat helemaal nergens op slaat (jongens lopen immers achter). Ik zou zeggen, grijp iedere kans om te bewijzen wat je in je hebt, en dat zijn veronderstelling helemaal niet klopt. Hij zal vanzelf merken dat je niet kinderachtig bent.

Ga eerst iets drinken :slightly_smiling_face: Ik weet natuurlijk niet hoe hij is, maar praat gewoon, relaxed! Als hij je niet interessant vindt, is dat zijn probleem :wink:

Mijn vriend is 23 en ik ben zelf net 18, maar hij vindt mij absoluut niet kinderachtig. Het is gewoon hoe je bent en hoe ver je in je ontwikkeling zit. Ik zou gewoon lekker jezelf blijven en als hij dat niet voldoende vindt, dat is dan jammer voor hem.

Heb ik ook, ik ben 15 en hij is 18. Soms is hij heel geïnteresseerd en dan weer helemaal niet. Ik twijfel of ik met hem zal afspreken. Hij is wel heeel leuk maar ben gewoon te bang om afgewezen te worden

Ja ik hou van dezelfde muziek als hem :wink: en elke keer dat ik af wil spreken komt er wat tussen :frowning_face: dus ik weet niet of het met opzet is ofzo, hij zit ook op de Universiteit en weet iemand hoe ik hem kan bewijzen dat ik wel intressant ben en niet kinderachtig? ik wil hem graag een sms sturen maar ik weet neit wat ik moet zeggen haha :stuck_out_tongue:. We hebben wel heel veel dingen gemeen dus dat ik wel weer mooi maar ik moet gewoon anders zijn als andere meiden :stuck_out_tongue:

astjeblieft haha :stuck_out_tongue: ik ben raadloos want de ene keer praten we heel veel en dan zitten we 5 uur op msn ofso haha en de andere keer zegt hij niks :wink:

up help me astjeblieft hoe word ik intressant?

2x zelfde bericht haha sorry :stuck_out_tongue:

Vraag of hij gewoon een drankje met je wilt doen, dat is volwassen! En dan gaan jullie gewoon lekker praten over alles en nog wat.

ok bedankt :wink: haha maar hij kan de eerste komende 2 week niet want hij heeft tentamens enzo dus ik moet wachten :frowning_face: ik hoop dat hij me leuk vindt :grinning:

Ik hoop het ook voor je! Succes!

bedankt :grinning:

Oh dit ken ik… Ik vind het ook heel erg :frowning_face: Dus ik kan je niet helpen, sorry! Succes, xxx

j e moet gewoon eerst met hem alleen afspreken

wand mee naar een club kijk misschien vind hij het niet erg dat jij 16 ben maar een hele groep daar wil niet bij zijn(bijv als jij er was met 4 vriendin

Ja oke heel erg bedankt :wink: ik zal hem morgen een smsje sturen want anders stuur ik het zo snel achter elkaar en dat lijkt me ook niet fijn iemand nog tips?
Ik weet ook al wat voor kleren ik aan doe haha :wink:

iemand nog tips?
ik krijg zo’n gevoel aan zijn kant dat hij me helemaal niet wil spreken of zien ofso maar eerst zei hij dat hij juist vrienden wou worden maar dat hij het rustig aan wou doen, wat moet ik nou doen dan?

oh als jongens zeggen: ik wil het rustig aan doen is dit vaak geen goed teken. kwam ik later pas achter hoor.

Hoezo niet dan?
weet je ook hoe je dit moet oplossen haha? het gaat erover dat hij het rustig aan wil doen met vriendschap. Ik wil hem echt zo graag heeft iemand nog tips?

weet iemand wat voor sms ik naar hem kan sturen zodat hij weet dat ik niet kinderachtig ben?