Hoe witte tanden krijgen?

Sorry als hier al topics over zijn, maar ik kon zo gauw niet wat vinden wat ook wat recenter was,

Mijn tanden zijn best wel geel, en ik wil hier natuurlijk graag vanaf zónder 200 euro te moeten besteden aan bleken ofzo…

dus weet iemand misschien producten of of wat dan ook waardoor ze witter worden?alvast bedankt! liefsss

Ik heb die Oral B tandpasta, waarvan ze zeggen dat je in 2 weken wittere tanden krijgt. Ik ben echt verbaasd want het helpt echt! Ze worden niet gelijk mega wit, maar het gele gaat er gewoon echt vanaf.

^ kun je dat gewoon bij de ktuivat of etos ofzo halen?

Jaaa! Het heet Oral B 3D White en zit in zo’n doosje…

oke dankje! ik ga maar eens kijken dan :grinning:

Helpt dat echt ja? Dat zou wel heel fijn zijn natuurlijk! :grinning:

Nu word ik ook wel benieuwd naar die tandpasta :’)

Haha bij mij heeft hij idd geholpen ja… :grinning:

haha ja ik kan ook niet wachten tot ik het heb,
maar na hoelang zie je verschil eigenlijk?

Crest white strips helpt bij de een wel, bij de ander niet.
bij mij bijvoorbeeld niet echt.
Na 3 strips zag ik een beetje verschil, maar daarna eigenlijk helemaal niet meer.
Zijn te koop op ebay enzo.

Ze zeggen dat je pas naar 2 weken verschil ziet, maar ik zag het verschil na een week ofzo al een klein beetje.

^ oke dankje!, ik denk dat ik dan toch maar eens die van oral b ga proberen!
hoop echt zo erg dat het bij mij ook werkt!

Ik hoop het ook voor je… Successs!

Met geplette aardbeien over je tanden wrijven blijkt ook te helpen? Ik heb het zelf nog niet geprobeert aangezien ik een beugel heb en dat moeilijk gaat haha.

ik ga die tandpasta ook halen!

ik heb ook die tandpasta van oral b ; bij mij werk hij ook :slightly_smiling_face:

maar die whitening tandpasta haalt het bovenste laagje van je glazuur af waardoor het gele verdwijnt, dat is toch gewoon vet slecht voor je gebit?

als dat hierboven waar is, wel ja !!

ja maar als je naar de tandarts gaat wordt elk half jaar je glazuur opnieuw goed ‘bijgevuld’ om het zo te noemen, met fluor.

Ik ben na 3 dagen gestopt: mijn tanden waren (bijna) spierwit geworden, terwijl ze eerst best wel geel waren.

Anyway, ik gebruik Aquafresh extreme cleaning & whitening, de enige die bij mij werkt hoewel ik die van oral b nog niet heb gebruikt