hoe wist je dat hij jou (ook) leuk vond?

Haha dat was in april
hij wilde met me naar de bios xD en vanaf toen ging het alleen maar bergop enzo
Tot een paar weekjes terug ;|

Nou… op msn zegt hij wel dat hij me een ‘leuk’ meisje vind,
wat dat precies betekend i don’t know xD
Dan zegt ie dat iets veel leuker zou zijn als ik er bij zou zijn…
Ma ik zie hem bijna nooit in het egt :frowning_face:
En ik ben te schijterig om iets met hem af te spreken…
Mrjaa. kweet niet of hij me egt leuk vind of niet.
Morgen zie ik hem vast wel in de discotheek =D Even voor gezorgd dat ie komt :angel:

Mijn vriendin moest mij uithoren, wat ik van hem vond.
Nou dat vraag je niet zomaar he? :relieved:

Hij gaf me uit het niets een zoen toen we wat hadden afgesproken om wat te drinken in de stad :flushed:

Aaahw, dat klinkt altijd zo lief!

Een vriendin had hem meegenomen naar mijn feest, en hij was de enige die ik niet kende, en toen ik hem zag was ik echt van… WOW!
& toen gingen we de hele avond zo knuffelen enzo, en de week erna ben ik met die vriendin en haar vriend, en met hem natuurlijk bij die vriendin thuis film gaan kijken, en na de film gingen we nog zo heel kinderachtig trampoline springen, en ineens moesten vriendin&vriend weg, en ja, niet veel later had hij me ineens zo in zijn armen, en vroeg hij wie die jongen nu was die ik leuk vond (dat had ik verteld op msn). En ja toen zei ik dat ik daar nu naast zat, en toen hebben we nog even zo gezeten, en toen tilde hij zo heel lief mijn kin op en toen zaten we het komende anderhalf uur te zoenen x]

nou bij mij is het zo dat hij de hele tijd op school/in de klas naar mij kijkt, en als ik iets tegen hem zeg begint die te blozen (zegt mij vriendin)
en toen heb ik gezegd dat ik hem een leuke jongen vind,
en toen zei die dat hij mij ook een leuk meisje vind.
en we gaan binnenkort wat afspreken
:flushed:

echt schattig wat hier allemaal te lezen is

maar ik ken je probleem ik weet het ook nooit
andere zeggen dan je moet niet meteen zeggen dat niet zo is
maar ik ben best onzeker en daarom denk hij zal mij toch nooit e wat leuk vinden
he wat lastig altijd.
naja je hebt hier niet echt veel aan denk sorry xD

tjaa,we hebben ook nog niks maar t is bijna overduidelijk:)
-Zegt; ik hou van je
-Zegt; (minstens 80x) ik mis je
-Zoent me :slightly_smiling_face:
-Brengt me thuis
-Heeft het er met zijn moeder over
-En met zijn vrienden
-Blijft lieve dingen zeggen

tjaa:)

Ik kende hem niet. Ik ontmoeten hem via een hyves van een oud-klasgenootje we waren aan het krabbelen en hij vroeg mijn msn.
Hij wou met mij de hele tijd afspreken alleen we zouden eerst allebei op vakantie gaan. Hij een week eerder dan mij en een week langer. Ik kwam donderdag avond terug en hij vrijdag avond pas heel laat.
Toen ik hem na de vakantie weer sprak zei hij als eerste:
We gaan nog wel afspreken deze vakantie.
Toen ik hem ging ophalen bij het station zag ik aan zijn ogen dat hij mij leuk vond. [we hadden elkaar nog nooit gezien via webcam ofzo]
Toen ik hem weer terug ging brengen naar het station heel gesprek van over een relatie;
Hij wou eerst wachten met een relatie tot we allebei de rooster hadden van school en werken.
Ik vond het goed maar hoopte stiekem wel dat we goede roosters hadden en elkaar veel konden zien.

We zagen elkaar steeds meer [elke dag dat ik vrij was].
Op 18.08.08 hebben we een relatie gekregen.
We wisten geen roosters enzo. Maar we konden niet zonder elkaar we zagen elkaar op eens ook 4x per week toen het nog vakantie was.

De roosters zijn niet het beste. Maar we kunnen elkaar 3x per week zien waarvan op maandag en dinsdag echt totaal maar 1 uurtje. voorschooltijd en na schooltijd in de trein. en dan vrijdag/zaterdag avond of zondag overdag.

ik stuurde hem een sms, dat ik hem leuk vond… maar --heel stom ik weet het!!-- ik was heel boos op mij zusje en die jongen was haar ex… Dus ik wilde haar eigenlijk gewoon jaloers maken… en hij had precies hetzelfde doel.
Dus het is niet heel romantisch haha. we zijn nu al wel 11 maanden samen, en we zijn nu wel écht verliefd op elkaar!

Ik kreeg het te weten doordat k een gesprek met me zus en hem mee las xD. Maar eigelijk wist ik het daarvoor ookal. Sinds k terug was van vakantie smste we nonstop met elkaar en ook bellen. Toen stuurde hij op een gegevemoment: Oke ik MOET het nu weten wil je verder met me k raak helemaal in de war. xxx
dus ik stuurde terug; Ja k wil verder met je! wat bedoel je met je raakt helemaal in de war?(L)Xxx
Hij: Dus je wil verder… Oké! K bedoelde zoals het nu gaat raak k helemaal in de war, mekaar vet lang niet zien enso… Want als ik eerlijk ben ben k EGT verliefd op jou k MOET het kwijt kan niet anders snao je me nu? XxX

En hij had een keer een feest. En was helemaal dronken :stuck_out_tongue: en zei die avond wel duizend keer tegen me dat hij van me hield (en we hadden nog neit eens met elkaar (A)!
x.

ik vond hem al heel lang leuk, maar wist niet dat ie mij ook leuk vond (ik merkte het wel een beetje maar geloofde het nog niet :stuck_out_tongue:)
en op een dag zoenden we en een paar dagen later vroeg ik of het nou wat betekende en toen zei hij ja :stuck_out_tongue:

Hij belde me elke avond en zei het ook spontaan als we hadden afgesproken enzo

Vooraf komt eerst t hele verhaaltje =P

Nou ik zat een x met een vriendinnengroepje in de aula . We zitten op een gymnasium , geen leuke boys dus. Nou iig , op een gegeven moment zegt 1 vriendin ; 'He kijk die jongen daar , die is wel leuk =O ’
Iedereen kijken natuurlijk - Viel helemaaaaaal niet op ^^ -
Nou , toen zei dus een andere vriendin; 'Hem ? Oh die ken ik … =.= ’
Iedereen; 'ECHT ? =O Hoe heetie ?! ’
‘Kevin’
‘Waar ken je hem van?’
‘Onze ouders zijn bevriend’
Toen zei een andere vriendin weer; ‘Oke we gaan wachten tot hij naar de prullenbak loopt , dan kunnen we m goed bekijken!’
Dus wij wachten, ja hoor gaatie iets weggooien. Hottie ! (L),(L)
Dus wij steeds hem observeren. Kom ik een x met de bus naar school , liep ik langs hem en was ie zn fiets op slot aan het zetten. Hij kijkt net achterom , en een smile ! Dus ik keek weg, echt idioot gewoon! Maar goed , toen liep ik naar gym. En toen we klaar waren liepen we de gymzaal uit, en toen liepen we dus weer langs hem! Toen we verbij m waren zeiden me vriendinnen tegen me, 'Hij keek echt zo naar je ; - hoofd meedraaiend - ! ’ Ikke; 'Jahoor ! ’
Dus later vroeg die jongen aan mijn vriendin op msn of ze bij een Diana in de klas zit. Dus zij zei ja enzo. Dus me msn gegeven blablabla.

Nou toen had ik hem dus op msn ! :grinning:
Hij vroeg toen aan mij of t klopte of ik hem leuk vond enzo want dat had hij van mensen gehoord. (Niet van mijn vriendin , geen id van wie dan wel , en hoe hij me naam wist =OO ) Dus ik zei ja enzo. Later zei hij dat hij mij ook leuk vond . Toen wist ik het dus! Eerst praatte we heel lang op msn enzo, en toen gingen we afspreken. Ik was echt pokke zenuwachtig !

Maar laatst heeft hij me dus op me verjaardag gevraagd ! ( 12-09)
En nu hebben we dus met elkaar , en t gaat echt mega goed (L),(L)
En mn anderen vriendinnen ? Die zijn er wel over heen gekomen =p

Sorry voor het lange verhaal , maar dan hebben jullie wat te lezen ^^
xoxo Diana

ik heb een vriend en ken nu net zijn vriend en ik vind hoe erg het ook is zijn vriend leuk! ik praat nu al bijna 2 weken af en toe met hem op msn…ik praat niet elke x als hij online is maar als we praten MOET ik altijd tegen hem beginnen maar als we praten dagen we elkaar uit enzovoort…we hebben leuke gesprekken! maar hij praat dus NOOIT tegen mij en soms is ie een beetje kortaf…ik krijg echt geen hoogt ik wil hem helemaal niet leuk vnden want heb een lieve vriend maar ik wil gewoon weten of hij ook wat voor mij voelt…wat denken jullie en hoe kom ik hier achter zonder al te veel te laten merken…ik heb m trouwens al wel een paar flirterige hints gegeven om vervolgens te zeggen grapje…kansloos :S
nogmaals wat denken jullie? kan het zijn dat ie niet teveel iniatief neemt omdat ik het met een vriend heb…en dat ie dat niet wil verpesten? HELP ME :frowning_face:

Hij was extra aardig tegen mij :3
Helaas is het al 3 weken uit(relatie van bijna 2 jaar), maar we zijn nog steeds hele goede vrienden.(we zijn samen nog wezen piercing zetten)

uhm,
ja.

hij zei zoop msn; eigenlijk ben je best wel sexy :blush:
en ik zei; oeeeh, jij ook. -wenkbrauwwiebelpoppetje-
en ja toen gingen we praten en praten en leerde we elkaarbeter kennen.
(ik had hem al ongeveer een jaartje op msn, leerde hem via via kennen)
Alleeeen hij woont in Venlo, dat is wel jammer.
Maar hij komt zaterdag en ik kan echt niet wachten!

nouja, oke. x)

xkus

toen hij me smste dat hij mij een superleuk meisje vond en voor mij wilde gaan?

Nah, we waren gewoon vaak bij elkaar en we wisten het gewoon.