hoe wist je dat hij jou (ook) leuk vond?

up up
=D

Dat weet ik juist ook niet:p

Sorry voor deze nutteloze reactie, maar upje voor jou

hahaha, geeftniet
hier eentje met
hetzelfde probleem.
=P

Ieeks dat is het probleem hier ook…
Echt verschrikkelijk, die onzekerheid!
Ik word er helemaal gek van =p

ja en dan heb je dingen gezegd om te flirten , en dan ga je daarna nadenken, hoe zou hij dat opvatten , oh nee hij denkt natuurlijk dat ik iets anders bedoelde blablabla, damn. echt niet leuk meer.

Hij zei het heel open tegen mij; Ik vind je zo leuk. Lief hé? Wij zijn nu 4 maanden samen

deed hij dat ook maar bij mij.
zucht.
haha, ik vind mezelf irritant =P

aargh, leef met je mee!
vind een jongen al een jaar of misschien zelf langer leuk :flushed:
maar om er nou achter te komen of hij me leuk vindt, geen idee…
en dan zeggen mn vriendinnen: tuurlijk vindt hij je leuk, je bent een harstikke leuke meid… maar al was dat zo, het zegt lang niet dat hij me leuk zal vinden… we praten wel altijd op msn enzo, maar op school niet heel veel, en hij is zoo verlegen ^^ hebben al een keer iets samen afgesproken (gingen een ijsje halen) maar daarna… geen idee eigenlijk, was het nog steeds hetzelfde als daarvoor (A) hij zij wel dat hij het heel erg gezellig vond… hmmpf :thinking: ik daarna helemaal hyper, maar als dat eigenlijk geen hint is tja… :woman_facepalming: maar durf nu zelf niets meer te ondernemen en zou ook niet weten wat… poe zeg dit is best een lang verhaal waar jij totaal niets aan hebt, maar mijn advies: vooral niet blijven wachten, want als jij er niet achter probeert te komen, dan kom je er niet zo heel snel achter (tenzij het van zijn kant komt natuurlijk) maar daar moet je niet zeker van zijn…

xoxo!! Veel suc10 ermee

Volgens mij ben ik echt blind want ik zie dat soort dingen noooooooooit. En als ze het dan ronduit zeggen, dan sta ik daar met mijn mond vol tanden. -zucht- the problem is dat het nimmer wederzijds is. Achja, gewoon rustig wachten :slightly_smiling_face:

hij zei het zelf! :3

Hij ging er werk van maken, dus het was wel duidelijk :slightly_smiling_face:.

upperdepuppp.

een vriendin van mij en hem vertelde het,
en toen stapte ik naar hem toe en toen zei ik : ik vind jou ook heel leuk
tadaaaa heb nu bijna een jaar met hem

Ik vond hem eerst leuk… en had ik verteld…
Maar ik(14) was te jong zei hij(toen 17 nu 18)…
Beetje samen op msn praten en smsen EN ik zag hem elke zaterdag…
Kwam wel eens eten hier(kende mn broer ook)
Hij ging steeds liever doen… druiven ‘voeren’ samen aan een tafeltje zitten op een brandweerkazerne…
Toen was hij weer bij ons en vroeg ik of ik tegen hem aan mocht zitten en toen smsde hij terug: Ja:$!

smste hij terug? ;p

We zeide gewoon tegen elkaar dat we elkaar leuk vonden?

Hij pakte mn hand (L)

Hmm … hij liet het wel merken door lieve dingen te zeggen enzo!
en we hadden ook al een aantal keer gezoend

Omdat hij me altijd heel lief (en lang) oogcontact maakt en door sommige opmerkingen (terwijl hij normaal best verlegen is). En ook een beetje omdat een vriendin tegen me zei: Jij vind hem leuk he? Jaa hij jou ook. Dus hou nou eens op met om elkaar heen te draaien.
Maar ja, het is nog steeds niks geworden tussen ons. Nu is het dat ik eigenlijk wel weet dat hij me ziet zitten. En ik hem. Maar de andere keer denk ik weer neee dat heb ik verkeerd gezien enzo.
Ik weet het, ik ben een muts. xD