hoe wist je dat hij jou (ook) leuk vond?

hoi ^^
ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen =D
go your gang

Dat zeiden mijn vriendinnen en het viel ook wel op!

up up
ben ongeduldig
=P

Toen we samen op de ‘love seat’ zaten en hij een arm om me heen sloeg terwijl we muziek aan het luisteren waren. Tja, en van het een kwam het ander.
EDIT: relatie duurde 2 jaar.

het viel gewoon erg op. Hij belde en smsde heel vaak.
als ik bij m’n vrienden film ging kijken kwam hij altijd naast me zitten en heel dichtbij…Hij zei het ook gewoon dat hij me wel zag zitten.
was wel zo handig :stuck_out_tongue:

het viel gewoon heel erg op. (lees: uitsloverij en extreem veel complimentjes)

ik zei 's nachts; ik vind je leuk.
en toen zei hij; ik jou ook.

=)

en ik maar denken dat dat moeilijk te merken was…
blijf toch hopen.

omdat UHM, hij ‘hou van je’ zegt endzo
en we hadden veel gemeen
en belden uren lang met elkaar
praatte non - stop met elkaar
en hij praatte met zijn vrienden over mij
en vertelde het aan zijn ouders endzo hihi

& ben nu bijna 4 weken samen met hem =’]

Bij ons duurde het langer… ik dacht (hoopte) dat ik hem heel vaak naar me zag kijken (wat ook zo bleek te zijn maar ik wist het toen niet zeker) uiteindelijk… 2 maanden later… hebben we toch maar aan elkaar toegegeven dat we elkaar toch echt wel leuk vonden…

oef. dat wordt dan minstens nog een maand wachten voor mij…

hij begon steeds meer te sms’en enzo en toen we uit waren kwam hij de hele tijd naar mij en hield hij me vast ('t stomme was: ik geloofd het nog steeds niet) hij gaf me een kusje, en toen was het duidelijk. de week erna hebben we gezoend. en nu zijn we 10 maanden samen :relieved:

een vriendin vertelde dat hij heel erg naar me zat te kijken, dus ging ik erop letten en dat was idd zo :stuck_out_tongue: en zo is er iets tussen ons ontstaan :stuck_out_tongue:

-

hij prikte steeds in mn zij als ik langs liep, en dat vertelde ik aan een vriendin. Zij is toen naar hem toe gegaan en een gesprek begonnen (‘ga je vanavond ook naar (naam discotheek)? Oh en heb je een vriendin? Oh jammer ja? Vind je wel iemand leuk?’) En bijdie laatste vraag kwam ik eraan om hem terug te prikken, toen werd ie knalrood. Toen was het duidelijk. Die avond kregen we verkering.

Eerst smsten & msn’den we gewoon, was gewoon gezellig.
Toen ging ik op een avond uit & hij ook, hadden we gesmst, we hebben die avond gezoend, waarna we nog meer gingen smsen en msnen. Die gesprekken en smsjes werden steeds leuker en liever en uiteindelijk hebben we allebei gewoon gezegt; ‘ik vind je leuk.’

Ik was een avond verdrietig en toen zei ik dat tegen hem op msn. Hij vond het erg naar en zei : Ik wil je zo graag knuffelen nu, net zolang tot je je beter voelt.
Ik vroeg : Vind je me leuk :open_mouth: ? in leuk-leuk?
Hij antwoorde dus met : Mmmmmmmmmmmmmmmmmmaybe? :grinning:

(later daagde ik hem uit om mij te omhelzen want hij was erg verlegen en toen gaf hij me kusjes op mijn wang dus spraken we steeds vaker af en toen kwam het allemaal vanzelf xD )

Ik ben nu al 27 maanden met hem en net zo verliefd als eerst.

hij speelde de hele tijd met m’n haar en pakte me sjaal af en stuurde continu in smsjes of ik af wilde spreken. dat hebben we een paar keer gedaan, maarr na 2x gezoend te hebben, was het over helaas =S

nou doordat hij dat zo liet merken met lief doen enz. ben ik hem ook leuk gaan vinden haha!
maar iig, hij deed heel lief, behulpzaam, gaf complimentjes enzo! :]
& nu, is het dus mijn vriendje hihi.
al bijna 8 maanden !

ik weet niet meer haha
maar volgens mij ging het gewoon vanzelf
en waren we pats boem verliefd
:smiling_face_with_three_hearts:
nu al iets meer dan 3 maanden